Őszi AnimeCon 2008

Csak röviden és velősen^^.

Szombaton valamikor 9 körül/után találkoztunk Kayley-vel és Andicilinnel az Örsön, aztán mentünk a Keletihez, ahol Ubul várt^^… onnan együtt pedig tovább a PeCsához. A jegyes sorba nekem nem kellett beállnom, mert SakuraZakában vettem és már rajtam volt :D. Sikerült szereznünk unokatesómnak jegyet,  úgyhogy végül ő is jött, meg találkoztunk Raisu-val is^^.  Bementem a nagyterembe az AMV vetítésre, de nem igazán ragadt meg bennem, hogy mik voltak. Utána megnéztem az egyéni craftmanship cosplayt és örömmel konstatáltam, hogy mennyit fejlődtek a versenyzők (Hana: annyira édiiiiiii volt a Mokonás jelmezed, kis ölelnivaló^^). Ezután jött az AMV verseny, ami őszintén szólva egyáltalán nem tetszett. Egyik AMV sem nyűgözött le igazán (kivéve a Black lagoon-os). Most a profik biztos húzni fogják a szájukat, de nekem attól nem lesz jó és élvezhető egy AMV, hogy tele van effektekkel… ugyanis azt veszem észre, hogy az AMV nem épül másra… egyiknél sem éreztem azt, hogy nekem most ezt vagy azt a sorozatot meg kell néznem (nekem egy egyszerűbb, átláthatóbb AMV sokkal inkább meg tudja hozni a kedvemet 1-1 animéhez). Valamint nekem attól nem lesz vicces egy video, hogy raknak be vmi idióta hangulatú zenét és hozzá vicces jeleneteket 1-1 animéből. Na, ennyit erről. Ezután már inkább csak nézelődtem meg a barátaimmal beszélgettem. Junchi mellett elmentem egyszer, de mire leesett, hogy ő volt az, eltűnt. De legközelebb eskü megtalállak^^. Sőt… lehet, hogy inkább megbeszélek minden olyan emberrel, akivel találkoznom kéne egy adott időt és helyet, hogy tutira ne kerüljem el :D. Viszont Bütyökkel megtaláltuk egymást :D!

Vasárnap: szintén 9-kor találkoztunk az Örsön, de most kocsival jöttünk. Bementünk a babás előadásra, ami szerintem érdekes volt, bár én tuti nem gyűjtenék ilyeneket, mert a sötétben a hideg is kirázna tőlük^^”. Utána jött az Animaxos beszélgetés és végre az újdonságok: Hellsing (a sorozat már annyira nem tetszik, de azért majd belenézek), Gankutsuou (jajj, ezt a sorozatot szeressük <3), Detective Conan (ez meg régóta érdekel), a Naruto és a Bleach viszont továbbra sem izgat különösebben^^”. Aztán maradtunk a mangakiadós beszélgetésen is, de én főleg csak azért, mert utána kérdeznem kellett valamit Tonyától, de ez most lényegtelen. Ezután benéztem a csoportos cosplayre, de igazán csak a One piece csapat érdekelt, akik szvsz tök jók voltak és még mini-Merryt is csináltak *-*. Gratula nekik^^!!! CP után jól kiürült a terem, szóval beültünk megnézni néhány japán videot, de utána hívott Roack, aki visszahozta a Baccano! dvd-met, úgyhogy kimentünk és vele is dumáltunk egy sort :D. Utána egy ideig még maradtunk beszélgetni és olyan 18 óra után vmennyivel jöttem haza, mert a hétfő nekem sajna nagyon hosszú, ezért kimaradt a DN movie :(.

Ez alapján úgy tűnik, hogy minden tök jó volt, pedig talán kevésbé éreztem jól magam, mint máskor. Ez nem a szervezők hibája, hanem a közönségé. Szóval sokak viselkedése egyszerűen idegesít. Eleve az, hogy a vetítéseknél végig beszólogatnak… ez egyszerűen bunkó dolog, mert attól még, hogy őket vmi nem érdekli, a másikat még igen. Meg egyre inkább idegesítenek a sikoltozó yaoi-fangirlök, akik CP alatt folyamatosan a fülembe sikítoztak~~. Ettől függetlenül végülis jó volt, várom a tavaszi cont^^.

Valamint még egy szomorú esemény, hogy egyik barátnőm elhagyta a con-on a 2. kötet Kuroshitsuji mangámat :(. Aki megtalálta és nem adta vissza, elmehet a búsba és *insert vurgal words here^^*. Még ha angol lenne, megértem, hogy lenyúlja, de japánul voltXD.

Valamint még egy rossz pont, amiről végülis senki sem tehet, hogy a szombathelyi spanok nem jöttek (Celiiiiiiiiiiiiiiiii! Hiányoztooooooooook!!!!!!!) :(.

OMG, most esett le, hogy ez volt a 10. con-om :D!!!! Meg kellett volna ünnepelni… de mostmár mindegy.

15 hozzászólás

  1. De azért Te tényleg vagy annyira vak, mint én. És ezt bóknak szánom. 😀 Ott csápolok az elővételes sorban, mellettem ismi röhög, hogy nem veszel észre, és vagy kétszer elmentetek arra, kiabálok, meg mindend, de Leara és Kayley tök süket is… XD Tudom, tudom, én vagyok pici… ^^”

  2. Én a jegyes soroknál rohangásztam ide-oda, mert mindenki máshol volt :D. Aztán egyszer láttalak egy pillanatra, amikor Ubul mondta, hogy “ott van Bütyök”, de aztán vki beállt elénk és Ubul még mondta is, hogy “ja, nem, mégsem” :D. Mondjuk a kiabálást tényleg nem hallottam, pedig a hallásom jó :D.

  3. Nyeh, így nekem kellett befalnom a Balaton szeletedet >:]

    Amúgy Sakurán akkor 100, hogy összefutunk (valószínű, ugyanebben a sálban fogok ismét lófrálni, hacsak nem gondolom addigra meg magam és vállalom be a cosplayt, amit már egy ideje tervezek :D).

  4. Hmm… csak nem Bleach cosplayt :D?

  5. hajjaj nekem 9.ik még csak 😀 … Bütyük,neked meg bocsi,hogy utólag letagadtalak XD,de valahogy a többieken nem láttam a lelkesedést,hogy “de tényleg,ott van Bütyök” XD,és azthittem hogy csak az én szemem káprázik,ahogy ott kapálództál 😀

    conra ugyanazt tudom írni,amit másoknak is meséltem,így 9.re már nem tudnak újat mutatni,természetesen a társaság vitte fel a hangulatot *bah hülye szaladgálás végett vasárnap,hogy nem tudtunk többet együtt lenni :S ,bár nálam érvényes volt az,hogy x,y-al megbeszéltem a talit,és tényleg sikerült összefutni :D*,de még mindig egy olyan rendezvény(egyéb kellemetlenségekkel együtt,mint pl fangirlik XD) ahová szivesen elnézek ,bár nem mondom azt,hogy bármikor :D,jóbol is megárt a sok XD

  6. >Ubul
    Legközelebb tarts ki az igazad mellett… XD Lehet, hogy akkor is hülyének titulálnak a körülöttem lévők, hogy minek csápolok mint valami eszement, de legalább lesz eredménye… ^^”

  7. Mint gyakorló AMV-s létforma az irásodért irgum-burgum és vérig vagyunk sértve etc. XD

    Végülis ez a te izlésed, a te véleményed, ha rühelled az effekteket lelked rajta. Akkor ajánlom bátran a pure-cut poén vagy dráma, romantikus műveket.:)

    Az effekt értelmetlenségével, romboló hatásával viszont nem értek egyet, totálisan nem. Az effekt lehet hazsnos és értéknövelő (mondhatni egyedi) HA jókor jó helyen van alkalmazva megfelelő formában és minőségben. Ennyi.:)

  8. luggeriano: nem az, hogy nem szeretem az effekteket, csak az, hogy néha a kevésbé effektes amv-k is lehetnek nagyon jók :D… az más kérdés, hogy nem kerülnek be abba a 20-ba, amit le szoktak adni. A te amv-id közül is nagyon tetszett pl. a Code geass-es és a One piece-es, pedig abban is vannak.
    Egy fajta effekt van, ami kifejezetten zavar, de az is csak akkor, ha túlzásba viszik: az ilyen villódzóak.
    Mondjuk elég valószínű, hogy a hangulatomnak is köszönhetően nem tetszettek most annyira, ilyen is előfordult már. Persze mindenki előtt le a kalappal, hisz elismerem, hogy profi munkák.

  9. Itt is bocsánatot kérek amiért figyelmetlen voltam és ott felejtettem a mangádat a büfénél… ^^”

  10. Én meg itt is elmondom, hogy semmi baj^^.

  11. Hmm… csak nem Bleach cosplayt :D?

    És nem! 😀 (meglepő, mi? ^^). Igazából a Gintama ezüst hajú, gar főhősének szeretnék majd egyszer beöltözni és kiállni a színpadra. Btw, azon vagyok, hogy össze is jöjjön ez a Sakurára ^^

  12. Jajj, Gintoki jófej :D. Legalábbis a két rész alapján, amit láttam^^.

  13. Bocsáss meg a késésért…mindkét nap! És a vasárnapi esetért is.
    10. con nekem is…és még néhányunknak, de igen, ez a jubileum nem sokat számít. Csak K-t tudom idézni: “Szép kerek szám, itt kell abbahagyni.” XD

  14. Andicilin: ugyan már, ilyenekért én nem sértődöm meg :D.
    Nekem túl későn esett le, hogy ez a 10. conunk… bár tök mindegy, nem tudtam volna hogy megünnepelni :D.

  15. Hát, vasárnap reggel ihattunk volna rá…kivéve engem, mert én akkor nem ihattam. Fene. Pedig nem ártott volna. XD

Vélemény, hozzászólás?

