Kuroshitsuji 4. rész


Végre elkezdődött a Hasfelmetsző Jack arc^^.

Különös gyilkosságok történnek Londonban, a gyilkost mindenki csak Hafelmetsző Jack-nek nevezi. Ciel kap egy levelet a királynőtől, melyben arra kéri, hogy nézzen utána az esetnek. Itt kezdhet körvonalazódni, hogy mi adja a manga alaptörténetét: Ciel néha besegít nyomozásokban, amikor a rendőrség elég tehetetlennek tűnik. Na, de kanyarodjunk vissza a 4. részhez.

Találkoznak Madam Red-el és Lauval, akik segítenek neki. Először az utuk Undertakerhez, Ciel egy “barátjához” vezet, aki elég sokat szokott tudni az alvilági eseményekről~~. Segít ő szívesen, de csak akkor, ha valakinek sikerül jól megnevettetnie, ami nem könnyű, de Sebastiannak persze simán megy. Tőle kapják azt a jó kis infot, hogy a gyilkos nem akárki, hanem hozzáértő ember, hisz sebészi pontossággal ölte meg az áldozatait. Sebastian jó gyorsan utánanéz az összes gyanúsítottnak és csak egy ember marad, akinek nincs alibije a gyilkosságok idejére: Druitt gróf. Szereplőinknek mázlija van, a gróf ugyanis egy partit/bált fog tartani… Madam Red-nek meg megvannak a kapcsolatai, így sikerül nekik is bejutniuk. A terv a következő: Ciel közel kerül a grófhoz… ennek az  érdekében beöltöztetik lánynak (amitől nincs igazán elragadtatva :D), ugyanis a gróf a lányokat szereti. Leginkább attól fél, hogy lebukik… és azt sem akarja, hogy Elizabeth így lássa, de amekkora szerencséje van, Lizzy is ott van és észre is veszi, bár azt nem tudja meg, hogy Ciel volt az az “aranyos ruhás lány”. Szóval… Cielnek sikerül megnyernie magának a grófot (és itt azért elég biztossá válik, hogy nem vonzódik a férfiakhoz :D) és Sebastian segítségével Lizzyt is lerázza (egyik kedvenc jelenetem… Sebastian és Lau egy bűvészmutatványt adnak elő, csak Lau egy kissé túlzásba esik :D).

Cielt elkábítja a gróf és amikor magához tér, egy ketrecben van és egy csomó ember ül a teremben maszkban… igen, megpróbálják őt eladni, csak nem számoltak Sebastiannal, aki mindenkit elintéz. A grófot elkapták, mindenki lehetne boldog, csak az az egy gond, hogy a másnapi lapok újabb gyilkosságról számolnak be… a gróf viszont nem tehette, hisz ott volt végig a partin. Szóval úgy tűnik Hasfelmetsző Jack még mindig szabadon mászkál…

Jó kis rész lett ez is, örülök, hogy nem húzták el és ismét két fejezetet dolgoztak fel. Csak azért fáj egy kicsit a szívem, hogy az 5. fejezetet kihagyták, így nem tudom, hogy a következő részbe hogy fogják beletenni a cicás jelenetet, ha egyáltalán benne lesz.

Undertaker épp olyan, mint a mangában, azt leszámítva, hogy én azt hittem, hogy neki is valami vöröses haja van, de ez lényegtelen. A hangja pedig nem más, mint Suwabe Junichi 😀 (Bleach – Grimmjow, FMA – Greed, stb).
Ó, és egy apró észrevétel: kislány Ciel csak engem emlékeztet Lenalee-re a D.Gray-manből?

Szóval végre beindultak az események, de a legjobb akciók csak a következő részekben lesznek :).

Előzetes:

6 hozzászólás

  1. Jéé, most hogy mondod tényleg tiszta Lenalee. XD
    Amúgy jó rész volt. 😀 A bűvészes jelenetet annyira imádom. X’DDD Undertaker hangján meg meglepődtem, mert teljesen elfelejtettem h Suwabe Junichi lesz neki. Jól adta a karaktert sztem. 😀
    Amúgy lol, én is inkább vörösnek képzeltem el Undertakert, nem fehérnek(szürkének?).
    És az előzetest is jól megcsinálták, h nem lőtték le benne a poént. Sok sorozatnál elrontják az izgalmakat az előzetessel.

  2. Igen nekem egyből Linalee jutott eszembe 😀
    Mangában még nem… de animében jobban kijött mer a színe is pontolyan XD
    Ahh Seb szemüveggel elképesztő X33
    És én reméltem h Undertakernek fehéres haja lesz X3
    Naon vártam már őt 😀 Mert imádom Junichi Suwabet X3
    (főleg Monochrome Factor miatt :33 ahol főszereplő volt, Sebastian hangjával együtt XDD)
    Váá úgy várom Grellt :333

  3. nikici: akkor nem vagyok egyedül :D. Biztos Grell hibája a vörös… szvsz hasonlít a hajuk stílusa^^.

    Migi: már nem kell rá sokat várnod :).
    Monochrome factort meg akartam nézni, de ANN-en oda volt írva, hogy shounen-ai, én pedig nem vagyok túl nagy rajongója a műfajnak :D.

  4. Lea, a MF az… hát van benne összesen 2 csók, meg pár apró utalás 😀
    Szóval extra-lightos shounen-ai 😀
    (Azonkívül sztem vicces 🙂 csak kár h lassan feliratozzák XD Éljenek a RAWok <3)

  5. Akkor lehet, hogy belenézek :D… abban is benne van Ono Daisuke^^.

  6. Meeeg Junichi Suwabe ❤
    Meg Katsuyuki Konishi is *_*
    Meg sok jó hang 😀

Vélemény, hozzászólás?

