Nickelback – Dark horse

darkhorse
Már épp ideje egy zenei posztnak :D.

Elég régóta nagy rajongója vagyok ennek az együttesnek (nem, nem fanatikus, csak szimplán szeretem a zenéjüket^^). Az előző albumuk 2005-ben jelent meg, úgyhogy már nagyon vártam, hogy jöjjön az új lemezük, de egészen idáig várattak magukra… én meg nem is tudtam, hogy kijött, egyik barátom szólt msn-en (ezúton is köszönet Ubulnak :D). Na, de lássuk is, hogy milyen lett az új album, ami (ahogy a címből is kiderül) a Dark Horse címet kapta:
Something in your mouth: egy elég fülbemászó, ütős szám, jó választás volt elsőnek rakni.
Burn it to the ground: ez a szám egy kicsit később ragadt meg bennem, de ettől még nem rossz.
Gotta be somebody: ez volt az első szám, aminek a dallamára nagyon is felfigyeltem és kedvenc lett.
I’d come for you: az első lassú szám az albumon. Még most be kell vallanom, hogy oda meg vissza vagyok a Nickelback összes lassú számáért… ez sem kivétel.
Next go round: ez számomra elég hangulati szám… valamikor nagyon jó hallgatni, de néha inkább átugrom.
Just to get high: talán ennek van a legütősebb refrénje, nagyon megszerettem. Na meg a szövege se semmi…
Never gonna be alone: az album másik lassú száma, ezt még jobban is szeretem, mint a másikat :3.
Shakin’ hands: ez a szám se rossz, de most, hogy belegondolok, még nem hallgattam túl sokszor.
S.E.X.: ennek is fülbemászó dallama van, szeretem^^.
If today was your last day: na, ezt már akkor is szerettem, amikor csak a címét olvastam :D… de tényleg jó kis szám.
This afternoon: nagyon hangulatos zám, tökéletes “zárszó” :).

Összességében jó kis album lett, de egyelőre még egyik szám se lett akkora kedvencem, mint pl. az előző albumról a Savin’ me és a Far away :3. Remélem nem kell megint 3 évet várni a következő albumra (jó, tudom, az idő felel a minőségért is, de akkor is :D).

Never gonna be alone:

Just to get high:

11 hozzászólás

  1. Még közel sem hallottam az összes számukat, az újat meg egyáltalán nem, de messze a Far away a kedvencem tőlük. ❤ (csináltam is hozzá egy AMV szerűséget, kivágtam egy jelenetet a Kenshinből ^^ és aláraktam a számot, annyira passzol hozzá. :3 )

  2. Jah, ha már szóba hoztam, akkor itt a vid. Egy kis reklám magamnak 😛 (remélem nem gond):

  3. Jajj, ez az egyik kedvenc jelenetem nekem is :3. A Far away-re amúgy ez a kedvenc amv-m: http://www.youtube.com/watch?v=PLslLsC_DHI
    Nem tudom, hogy a Savin’ me-t ismered-e, de ha nem, akkor hallgasd meg, az is nagyon jó (nem beszélve a klipjéről… legalábbis nekem az is bejött :D).

  4. Júj, tényleg nagyn jó ez az AMV. *-* Meg meglestem a Savin’ me-t, és az is nagyon jó. Klippje kicsit Death Notes-os beütésű. 😀
    Amúgy eszembe jutott még két szám tőlük amit szeretek, a Rockstar, meg a Hero (ezt ronygosra hallgattam anno :3 ), bár a Hero az csak részben NB. Meg hát a How you remind me meg a Someday is jó, de az majdnem uaz. XD
    Inkább a nagyobb slágereiket ismerem csak, de lehet msotmár leszedem majd az albumaikat, mert a hapi hangját nagyon szeretem, és ami számukat ismerek azok jók. Az a kettő is nagyon jó amiket fentebb linkeltél be. 🙂

  5. Mondjuk én a Savin’ me klipjét előbb láttam, mint a Death note-ot, szal nálam fordítva volt… a DN-t tartottam hasonlónak :D.
    Az albumokat meg szvsz megéri leszedni, jó számaik vannak^^. Chad hangját meg én is nagyon szeretem <3.

  6. Az én NB-hez való viszonyomat a Leader of Men alapozta meg, a Silver side up cd-t már kerestem megjelenéskor, 5 éve meg a Someday lett a dalunk a párommal, akivel azóta is együtt vagyok 🙂 őt is megfertőztem a Kroeger tesók zenéjével. Szépn polcolva lett mind az 5 album. Az újról a Gotta be somebodyról a someday jut eszembe, a szöveg is stimmel..:) a Next go round és a S.E.X. a topzenék számomra, a többi nóta pedig sztem igényesen megírt, klassz kis zene, aki az NB-t eddig is szerette, ebben az albumban sem csalódott.

  7. Igen, szerencsére hozták a színvonalat, megérte várni az albumra :D.
    A Someday is nagyon jó szám, annak is imádom a klipjét^^.

  8. hogy a do this anymore-ról ne is beszéljünk 🙂 És presze amit Santana Karcsi bácsival művel Chad az Into the night-ban…WoW!

  9. Chad nagyon jó énekes, imádom a hangját :D. Hmm… igazán jöhetnének egyet koncertezni :D.

  10. azt én se bánnám túlzottan. A koncertfelvételeik alapján igencsak jó hangulatot tudnak teremteni

  11. Abszolút fav: S.E.X. Nagyon jóóó *_____*
    De am. maga az egész album, eleinte furcsa volt, de miután többször [naponta v. 20x] meghallgattam, nagyon megtetszett :Đ

Vélemény, hozzászólás?

