Best of anime 2008

Na, ezt eredetileg még Szilveszter előtt össze akartam írni, de nem jött össze :D.
Persze várom a ti listáitokat is, kíváncsi vagyok, kinek mi lett a kedvence^^.

Legjobb sorozat: itt két befutó is lett nálam :3
Kaiba
apr_kaiba
Ennek a sorozatnak már egy egész post-ot szenteltem, úgyhogy nem ragoznám^^.
Casshern sins
casshern_sins
Hmm… ennek a sorozatnak nagyon megfogott a hangulata. Az első rész is tetszett, de akkor még annyira nem voltam elájulva tőle, viszont azt vettem észre, hogy egyre inkább várom az új részeket és egyre jobban megszerettem… olyannyira, hogy az egyik legjobb sorozat lett nálam az eddigiek alapján… remélem a végét sem fogják elrontani :).

Legnagyobb csalódás:
Nijuu mensou no musume
8694
Nagyon ígéretesnek tűnt a sorozat az első pár rész alapján, aztán sajnos egyre unalmasabb lett.

Legjobb film
Kara no kyoukai 3: Remaining sense of pain
rakkyo_03
Nem mondom, hogy olyan sok movie-t néztem volna az idén, de a Kara no kyoukai mindenképp említésre méltó… és az eddigiek közül a 3. film a kedvencem.

Legjobb akció sorozat:
Ga-rei: Zero
garei
Hiába van nálam ez a sorozat a simán “jó” (szóval olyan 7-8 pontos) kategóriában, a maga műfajában nagyon jó.

Legjobb vígjáték:
Detroit metal city
1956299226_99eb2e8521
Negishi-kun jött, látott és győzött :D!

Legjobb animáció:
Kara no kyoukai

…és ezt most mindenki képzelje el DVD minőségben :D.

Legjobb OST:
Kara no kyoukai
Yuki Kajiura rulez… csak hallgassátok a zenét az előző videoban

Legjobb OST szám:
Kaiba – The tree song

Egyszerűen gyönyörű *____*.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat:

Amatsuki
amatsuki
Ezt a sorozatot tényleg pont sikerült ott abbahagyniuk, ahol indultak volna be az események :D.

A “legkevésbé ismert, pedig érdemes megnézni” sorozat:
Shion no ou
shion-no-ou
Gondolkoztam közte és a Kaiba között, de a Kaibát már úgyis reklámoztam, szóval most ez a sorozat lett a “befutó”. Igen, tudom, hogy ez 2007-ben indult, de mivel 2008 márciusában lett vége, úgy gondoltam, hogy még belefér^^. Nagyon érdekes, senkit se tévesszen meg az, hogy a shougiról szól… akinek tetszett a Hikaru no go, az pedig pláne tegyen vele egy próbát (mondjuk én még azt nem láttam, de elég sokan hivatkoztak már erre :D).

Legszebb hátterek, tájak:
Porfy no nagai tabi
porfy
Még nem néztem meg ezt a sorozatot, de láttam belőle elég screenshotot ahhoz, hogy ezt válasszam eme kategória győztesévé… pedig a Casshernben is annyira szép hátterek vannak~~.

Legjőbb női főszereplő:
Nishimura Haru (Xam’d: Lost memories)
haru
Végre egy újabb erős női karakter, aki nem csak otthon ül és vár, hanem beleveti magát az eseményekbe :D. Hangja: Orikasa Fumiko

Legjobb férfi főszereplő:
Sebastian (Kuroshitsuji)
sebastian
Nem érzem magam elfogultnak, mert tényleg egy jó és érdekes szereplő :D. Hangja: Ono Daisuke

Legjobb mellékszereplő:
Vanilla (Kaiba)
vanilla1
Hmm… talán pont ő az a szereplő, akit az elején sokan nem igazán kedvelnek, ám a végére egy nagyon érdekes és szeretetreméltó karakterré növi ki magát :).

Legaranyosabb szereplő:
Chi (Chi’s sweet home)

chi
Szóljon, aki nem ért egyet… valami baj van az ízlésével :D.

Kedvenc “hivatalos” pár:
Kaiba&Neiro (Kaiba)
kaibaneiro
Egyszerűen aranyosak :D.

Kedvenc “nem hivatalos”, “kitalált” pár:
Casshern&Luna (Casshern sins)
casshern luna
Ez talán a legrosszabb, amit kitalálhattam :’D, hisz az egész sorozat azzal kezdődik, hogy Casshern megölte Lunát. Az is lehet, hogy nem is ismerték egymást régebben (sőt valószínű…). Mindegy, biztos a régi Casshan OVA az oka az egésznek :D. Na meg, még csak kb. a felénél tart a sorozat és a remény hal meg utoljára… még bármi kiderülhet :D.

Ezeket várom leginkább 2009-ben:
Fullmetal alchemist 2
Sokan tudják rólam, hogy nagy FMA fan vagyok… hisz tényleg az volt az első sorozat, amire azt mondtam, hogy A kedvencem… még akkor is ha a végével nem voltam teljesen megelégedve, a moviet meg úgy ahogy van, utálom. A mangát viszont imádom, sokkal jobban tetszik, mint az anime és mivel állítólag ez a 2. széria azt fogja végig követni, így már alig várom :3.

One piece movie 10
Már csak az első trailert elnézve is veri az összes többi shounen fight moviet :3… ráadásul a mangaka írta a sztorit. Az egyetlen baj az, hogy nem tavasszal fog kijönni, mint az eddigiek, hanem később.

Na, ennyi lenne… több kategóriát már lusta voltam kitalálni, pedig biztos lett még volna mit “díjazni” :D… és várom a ti listáitokat, ellenvetéseket, stb…

12 hozzászólás

  1. Hmm, akkor nézzük a 2008-as évet az én szemszögemből, az általad megalkotott kategóriákat felhasználva ^^

    Legjobb sorozat: Ga-Rei: Zero
    Legnagyobb csalódás: Persona
    Legjobb film: Kara no Kyoukai 1
    Legjobb akció sorozat: Ga-Rei: Zero
    Legjobb vígjáték: Toradora
    Legjobb animáció: Ga-Rei: Zero
    Legjobb OST: Tales of tha Abyss
    A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat: Ga-Rei: Zero
    A “legkevésbé ismert, pedig érdemes megnézni” sorozat: Ööö… ide most nincs ötletem 😀
    Legszebb hátterek, tájak: Tales of the Abyss (*_____*)
    Legjobb női főszereplő: Hmm, ha csak a 2008-ban indult cuccokat vesszük (tehát Bleach és társai kizárva), akkor egyértelműen Kallen (CG R2)
    Legjobb férfi főszereplő: Sebastian :3
    Legjobb mellékszereplő: Jade (Abyss)
    Legaranyosabb szereplő: Chi ^.^
    Kedvenc “hivatalos” pár: Ööö…
    Kedvenc “nem hivatalos”, “kitalált” pár: Ez könnyű, Yomi+Kagura (Ga-Rei). Okéé, hogy yuri, de akkoris *__*
    Ezeket várom leginkább 2009-ben: FMA2, Uta OVA

  2. Nyugi, ebbe minden belefér, nyugodtan lehet yuri páros is :D… még mindig több esélyük van/volt, mint az én párosomnak :D.
    Kallent meg én is bírtam, de pont az R2 vége felé kezdtem nem kedvelni^^”.

  3. Uhh, most engem is elkapott a listázhatnék… Szóval 2008, kategóriák általad, válaszok általam.^^

    Legjobb sorozat: Mouryou no Hako
    Legnagyobb csalódás: Vampire Knight GUILTY vs. Junjou Romantica 2 (mindkettő csalódás volt…)
    Legjobb film: Kara no Kyoukai 3 (szerintem is :D)
    Legjobb akció sorozat: Nabari no Ou
    Legjobb vígjáték: Minami-ke Okawari
    Legjobb animáció: Kuroshitsuji
    Legjobb OST: Ööö… Annyira nem tetszett egy sem.
    A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat: Natsume Yuujinchou (és holnap meg is kapjuk :P)
    A “legkevésbé ismert, pedig érdemes megnézni” sorozat: Antique Bakery
    Legszebb hátterek, tájak: Macross Frontier
    Legjobb női főszereplő: Kuchiha :3
    Legjobb férfi főszereplő: Sebastian :3
    Legjobb mellékszereplő: Kunogi HImawari (xxxHOLiC: Kei)
    Legaranyosabb szereplő: Ööö… nincs xD
    Kedvenc “hivatalos” pár: Kusama Nowaki és Kamijo Hiroki (*___*)
    Kedvenc “nem hivatalos”, “kitalált” pár: Sebastian és Ciel (*___*)
    Ezeket várom leginkább 2009-ben: xxxHOLiC OVA, Zoku Natsume Yuujinchou

  4. Kara no kyoukai rulez :D!
    Vampire knight GUILTY-t pedig meg kéne néznem… bár nekem az első sorozat se lett nagy kedvencem, de azért jó^^.
    Ja, meg a Macross is fent van a megnézendők listámon :D.

  5. Legjobb sorozat: Tales of the abyss(a részletesen kidolgozott világával, RPGs hangulatával és fordulataival nyűgözött le nagyon. Előny, hogy ismerem végig a sztorit és végig izgalmas. Végre egy hibátlan JRPG feldolgozás.

    2. a Vampire Knight Guilty:nagyon drámai és megrázó.

    Legjobb film: Resident Evil : gamet kedvelőknek kihagyhatatlan.

    Legjobb animáció: TOTA

    Legszebb hátterek, tájak: Tales of the Abyss

  6. Gratulálok! Szép összefoglaló! Csekkolom a címeket.:)

  7. Hajrá, remélem találsz kedvedre valót :).

  8. Yeah, pillanatnyilag megoldódtak a net problémáim, amiről kiderült h router probléma, és meg tudtam nézni ezt a bejegyzést (mivel anime szó van a linkjében nem tudtam eddig ): ) /na de majd meglátjuk kitart e a csoda holnapig ^^ )

    Lényeg h akkor néhány én kedvencem 2008.
    Sosem tudtam rangsorolni animékat, amiket szeretek – nem szeretek. Max el tudok különíteni pár fő kedvencet, meg a a többit ami tetszett vagy nem. Meg van egy pár különkategóriásom is.
    A kedvencem 2008ban…..haha, Gintama, végülis ment egész évben. XD
    Na de nézzük komolyan. Nagyon nem tudok rangsorolni mint említetem, csak felsorolom (össze-vissza) mik tetszettek nagyon.

    Natsume Yuujinchou: heti fél órára mindig el tudott lazítani, kellemes, poénos.
    Code Geass: nah, ez bekerült a különszekciós kedvenceim közé (FMA és Turn A Gundam mellé) Remélem nem lesz folytatása, kár lenne elrontani, így jó a vége ahogy.
    One Outs: első két rész nem volt nagy szám, de azóta…minden részben elkápráztat.
    Special A: school life – romantika (Fukuyama Jun :3), azokat mindig szeretem.
    Hakushaku to Yousei: legbelül egyszerű lélek vagyok, és meg lehet fogni az ilyesmivel. 😀 Remélem lesz második széria.
    Shion no ou (hamár meg lett említve 2008hoz): végigizgultam az egészet, már akkor néztem mikor nem futott, így hamar le tudtam zavarni, elég nehéz volt abbahagyni egy-egy nap (és úgy örültem a fejemnek mikor kiderült h ki a gonosz bácsi benne, mert első részben ő volt az első megérzésem XD)
    Casshern Sins: Trailere nagyon megfogott, aztán a sorozat sem okozott csalódást. Bár kicsit le vagyok maradva pár résszel. ):
    Chi’s sweet home: egyszerűen aranyos és kész, meg alapból macskás vagyok. :3
    Kuroshitsuji: nah, ennél mondjuk mangapárti vagyok inkább, nem tudom miért, de a poénok mangában jobban ütnek sztem. :/ ( Pedig általában animepárti vagyok.)
    Nodame Cantabile Pari-Hen: néha majd behaltam Nodamen. XD

    Legnagyobb csalódás: Vampire Knight, bár azért végignéztem, de valahogy nem tudom megérteni mit esznek rajta olyan sokan (de hát erre mondják h ízlések és pofonok), meg nem szeretek abbahagyni animet, inkább végigszenvedem, de a To aru majutsu no Indexet feladtam vagy 5 rész után, bár nem mondható nagy cslódásnak igazából, mert alapból kérdőjelesen indultam neki.

    Az Amatsukival meg egyet értek, akkor hagyták abba mikor elkezdett érdekes lenni. XD

    Női karakter: Nodame egyértelműen XD
    Férfi karakter: most mondhatnám h Lelouch(CG) vagy Kei(SA), de az mind2 csak Fukuyama Jun miatt lenne (aki az utóbbi fél évben hatalmas kedvencem lett), úgyhogy azt mondom, h Tokuchi Toua (One Outs). Megfogott nagyon a karaktere. :3 (és még a hangja is iszonyat kellemes)
    Kedvenc páros: hmm, Lydia meg Edgar aranyosak. (:
    Kedvenc OST: Code Geass-nek imádom az összes OSTjét (SMS csengésem azóta is a Nightmare 🙂 ) Mindig bent van winampban az össze OSTje, OPja, EDje.
    Legjobb számot nem tudok mondani, mert sok új kedvenc lett.

    2009ben amiket várok nagyon: természetesen az FMA2, Zoku Natsume Yuujinchou (bár ezt már elkezdék), és pár hónappal ezelőtt a Tears to Tiara előzetese keltette fel a figyelmemet. Kívácsni vagyok rá. Olyan poénos, kalandosnak tűnik, azokat meg szeretem. De majd meglátjuk.

    Na asszem ennyi.

  9. És tudtam h csak kihagyok valamit, bocsánat h mindig duplapostolok. 😦
    Kedvenc férfi karakterhez Toua mellé még Natsumet is odasorolnám, mert hatalmas kedvencem lett. Úgy az egész karakter, személyiségre, külsőre, a hangja, úgy minden nagyon megfogott benne. :3

  10. Jaja, Natsumet én is nagyon szeretem, de azért Sebastian lett a befutó :D.
    Tegnap meg sikerült leszednem az eddig kijött Natsume Yuujinchou köteteket japánul, úgyhogy végre el tudtam rendesen olvasni… és annyira jó *________*, szóval ez a második sorozat sem fog csalódást okozni :D.
    Nem is tudtam, hogy te is nézed a Casshernt… végre valaki :D.

  11. /És a csoda nem tűnt el, végre újra van ANNem meg animax fórumom. 😀 És milyen szokatlan h ne wikipédián keresek, hanem végre ANNen. :D)/
    Amúgy jah, én is nézem, csak kicsit le vagyok maradva. És ott pl még nem járok ami a legújabb bejegyzésedben van. XD De sebaj, mélyen valahol még lehet sejtettem is h az lesz.
    Amúgy én az OSTjét várom már, mert tetszik nagyon.

  12. Az OST-ot én is nagyon várom, ha jól tudom valamikor január végén jön ki. Most megtaláltam a régi Casshan sorozatot torrenten (röpke 10 giga :D… és persze RAW), majd belenézek.

Vélemény, hozzászólás?

