Bah…

Bejegyzés féle…

Annyira utálom a nyomtatómat >_<. Mármint tök jó, mert lehet vele scannelni, fénymásolni meg persze nyomtatni is… de mindig van valami baja. Egyik nap fénymásolni akartam, erre kiadta a lapot tök feketén (festékpazarlás, éljen!), pedig a múltkor még jó volt. Most meg scannelni akartam, mert meg szerettem volna mutatni valamit, erre csak egy fekete alapú, zöld csíkos “lapot” olvasott be >_<.

Random Casshern megjegyzés (*spoiler, de tök mindegy, mert már úgyis mindenki látja a képetXD):
bscap2431
bscap244
Bah, úgy tűnik lőttek a CasshernXLuna párosomnak >______< (kellett nekem megnézni a régi OVA-t :D). Lyuze, menj onnan! Na jó, csak vicceltem, nem szokásom az ilyesmi, meg bírom is a csajt :D. Amúgy meg Luna design-a szerintem tök szép *________*:
bscap242

Hmm… azt hittem ma már lesz új Kuro rész is, de rájöttem, hogy csak szerda van. Látszik, hogy a tanulás során egybefolyik minden :D. Majd kedden szurkoljatok (legalábbis aki akar), mert pszichológia vizsgám lesz, amire úgy megyek, hogy nincs meg a könyv, amiből tanulni kéne :D.

Ráadásul szemészetre kéne mennem, mert vérzik a szemem (vagy valamim… a lényeg, hogy a szemgolyómon látszik… bár szép vörös~~), de arra sincs időm, mert tanulnom kell, ha már eddig nem csináltam semmit. Mondjuk hétfőn elmentem, de közölték, hogy délelőttre már nem férek be, szóval menjek vissza délután… de a fenének sincs kedve annyit mászkálni ebben a hidegben… ha nem múlik el a jövő héten sem, akkor majd elmegyek… és viszek egy napi hideg élelmet is… a biztonság kedvéért :D.

4 hozzászólás

  1. Bevallom, én a filmet jobban szeretem.

  2. A Casshern filmet? Már letöltöttem, de még nem volt időm megnézni :(.

  3. Eredetiben van meg, kétlemezes…. 🙂 Szerintem eléggé más lehet, mint a klasszikus rajzfilm. De azért nekem nagyon tetszik.

  4. Én is megveszem majd, ha tetszik. Úgy tudom, hogy a film a régi TV sorozat alapján készült… majd elválik :D.

Vélemény, hozzászólás?

