Új layout^^

Már épp ideje volt… kezdtem unni a feketét :D. A layoutok közül pedig ez tűnt a legjobbnak. A fejlécért köszönet Roack-nak :). Aki nem ismerné, annak elmondanám, hogy a Natsume yuujinchou-ból van rajta Natsume és Nyanko-sensei^^. Az “L” betű egy kicsit félrecsúszott, pedig a kép pont akkora, amekkora kell, szóval ez a blog hibája lehet^^.

Ja, és még valami: 4-est kaptam társadalomtudományi kutatásból… még egyszer szeretném megköszönni mindenkinek, aki kitöltötte a kis kérdőívemet :).

8 hozzászólás

  1. nah,grat hozzá,legalább neked is van sikerélményed :),és csak így tovább 🙂

    Nemtom,de valahogy a régi layout jobban tetszett,nahdehát ízlések és pofonok :),csak szokni kell 😀 ,kár,hogy ott vannak az RSS linkek,nade az már nem a te hibád,hanem a blogmotoré >.< … nade attól függetlenül nem rossz,csak nekem a másik jobban tetszett 😛

  2. Nekem a fekete layout-fehér betű kombinációtól néha már kifolyt a szemem :D. Ez meg olyan kis praktikus layoutnak tűnt^^. Tetszik, hogy két oldalon vannak a különféle linkek, egyebek, nem pedig egy oldalon :D.

  3. Zsír a header ^^; És persze gratulálok az eredményhez 🙂

    (atomfizikát meg én is bejátszottam ma 5-re ^^)

  4. Nekem tetszett az előző is, de ez is nagyon jó. ^^ Ááh, Natsume meg Nyanko-sensei. *___*

  5. Junchi: gratulálok :D… nekem már a tárgy neve is félelmetesnek hangzik :D.

    nikici: köszi :3.

  6. De jó Neked, már le van osztályozva a kutatásod 😛 (én még szenvedek vele XD”).

    Aranyos az új header, de nekem a másik is olyan nagyon szép volt, nekem az jobban tetszett (de ezt már akkor is mondtam). ^^

  7. Biztos neked is jól fog sikerülni^^.

    Igen, tudom, hogy neked az előző fejléc nagyon tetszett :D… amúgy ha szeretnéd csinálhatok neked is egy olyat, úgyis az a layoutod van, ami nekem is volt :).

  8. Jap. Emlékszel még anno az eredeti képet is elküldted nekem, úgyh megvan minden hozzá. Köszönöm szépen, hogy felajánlottad az elkészítést, de egyelőre nem tervezek header váltást meg ilyenek. 🙂 Meg nekem az a fejléc az olyan Learás volt pont, ha nekem lenne olyan, az olyan lenne, mintha elloptam volna (legalábbis ezt az érzést keltené bennem).

Vélemény, hozzászólás?

