Kuroshitsuji 13-14.

bscap245
Elég érdekes részeken vagyunk túl…

Szóval a sorozat visszatért a mangához. Megjelent Soma és Agni. Soma hangja tetszik, Agnié eleinte túl mélynek tűnt, de már megszoktam :D. A történetről nem írok, a legtöbben valószínűleg úgyis olvasták már a manga ezen fejezeteit.

Viszont a megvalósítás… a 13. rész még oké volt, a 14-ben viszont úgy éreztem, hogy túl gyorsan haladnak (legalább két fejezet benne volt, ami azért egy havi mangánál elég sok). Ráadásul elkövették talán a legnagyobb hibát, amit el lehetett: keverik a manga sztorit a fillerrel. Persze ebből még jó is kisülhet, de ahogy elnéztem, a rajongók többsége nem igazán van oda ezért az ötletért. Egyelőre nem akarok úgy hozzáállni, hogy “jajj, a fenébe már, minek csinálták ezt?”, hanem inkább megvárom, hogy milyen lesz. A mangát viszont lassacskán teljesen beérik (a cirkusz arc-ot nem hinném, hogy beleteszik az animébe, mert még a mangában sincs vége… pedig eddig az a kedvencem eddig :D. Amúgy egy kis hasonlóság megfigyelhető a filleres bábuember és a cirkusz arc Jokere között), szóval elég valószínű, hogy az utolsó 8-9 részben filler sztorit fogunk kapni (bár ezt nem igazán hívhatom fillernek, mert végülis az anime egy saját sztorit dolgozott ki). Reméljük jó lesz :D.

Ja, és közben volt ám egy 13.5 rész is, ami ilyen kis összefoglaló, szóval nyugodtan ki lehet hagyni :3.

Új opening: igazából csak néhány képet változtattak meg… szóval hívhatjuk version 2-nak :D.

Új ending: nagyon tetszik :3. A képek érdekesek, Kalafina számait pedig eddig is nagyon szerettem, ez sem kivétel.

11 hozzászólás

  1. 14. rész címe ez volt?

    His Butler, Unusually Talented

    Azért kérdem mert nekem a 14. rész volt az összefoglaló Zero raw számozása szerint.

  2. Ó, igen… Zero-rawsnak én is bedőltem :D. De nem, ők elszámozták, mert az a 13.5 rész… a hivatalos oldalon is a 14. részhez az a tartalom van leírva, amiről én is 14. részként írtam… bár a címe azt hiszem az, amit írtál.

  3. Köszi. Félrevezető, hogy mindkét részt 14nek írták.

  4. Ááh, le vagyok maradva animeval is meg mangával is. 😥 Csak lenne már vége a vizsgaidőszaknak. T_T
    Az új endinget meglestem, nem rossz. 😀
    Az a screenshot meg legfelül lol. XD Az Sebastian lenne?

  5. Igen, ő az :D.
    Mangát meg majd folytasd, mert nagyon jó a mostani arc *____*.

  6. Szia

    Köszi a fordítást nagyon szeretem az animét és a mangát is most kezdtem el, csak sajna nem tudok angolul ^^’ így türelmes bariként várom további munkásságod.Viszont… Ha lehetséges lenne egy szivességet szeretnék kérni tőled nyunyu… Mostanában álltam neki újból fanartokat készíteni viszont a beűtípust amit a Kuroshitsujiban használnak eddig csak egy helyen láttam és sem megvenni sem letölteni nem tudom. A mangában láttam, hogy egy magyar szövegrész azzal a betűtípussal van. Ha lehetne kérhetnék infókat, hogy honnan tudnám megszerezni? Előre is köszi ^^

    • Szethy: A szerkesztésért én vagyok a felelős KS-sel kapcsolatban… de a pontos fejezet/oldal kellene, ahol az a betűtípus van, mert rengeteg lehetőség közül választhatok X”DD
      Köszi előre is ^_^/ˇ

      • Mááááris nézem 😛 Csak mindeközben meghalt a gépem hihi de szerencsére a lényeges dolgokhoz hozzáférek 😛
        Meg is van:
        5. Az a komornyik olyan elfoglalt: KuroshitsujiVol2Chap01 (03) és ez a kép OO
        Köszönöm szépen ^^

  7. Oké, meg van melyikre gondolsz Minster a betűtípus neve, és felraktam neked mediafire-re ^.^ – http://www.mediafire.com/?wwgmkrjwe0z
    Szívesen ^___^

  8. Köszönöm szépen… hálám üldözzön a sírig és azon túl… ^^

Vélemény, hozzászólás?

