Téli szezon~~

Gondoltam írok egy kis összegzést, hogy miket kezdtem el és eddig milyen benyomást tettek rám :D.

Zoku Natsume yuujinchou
zokunatsume1
Messze a szezon legjobbja nálam :D. Mondjuk az első sorozatot is imádtam, azóta pedig a mangát is elolvastam nagyjából és még mindig ugyanolyan jó. Már alig várom, hogy szerepeljen Taki^^.

Genji Monogatari Sennenki
genji
Nagyon vártam ezt az animét, de őszintén szólva az első rész egy kicsit fura volt. Nem magával a történettel van bajom, hanem az animációban volt valami fura… legalábbis a trailer alapján jobbnak tűnt. Igyekszem folytatni, de elképzelhető, hogy lemaradok vele.

Kemono no Souja Erin
erin
Hmm… nem tudom, hogy lesz-e hozzá sub, eddig még nem kezdett bele senki… de nem érdekel, nézem RAW-ban :D. Kellemes kis fantasy-nek tűnik, ráadásul nem épp rövid sorozat lesz (50 részes), szóval szvsz várható még itt jó kis karakterfejlődés és sok-sok történés^^.

Ride back
rideback
Ezt igazából nem terveztem, szóval nem is tudom miért kezdtem el nézni… mindenesetre nem bánom, mert az első rész alapján ígéretesnek tűnik :D. Lehet, hogy lemaradok majd vele, de azért igyekszem végignézni.

Slayers Evolution-R
slayers
Az előző szezon nekem nagy csalódás volt, de úgy voltam vele, hogy ha már az eddigi Slayerseket láttam, ezt se hagyom ki… meg a többi sorozatnál is általában a második fele sikerült jobban. Remélem erre is ez lesz igaz…

Ennyi lenne :D. Az az egy biztos, hogy a Zoku Natsume yuujinchout mindig meg fogom nézni, az lesz az egyetlen, amivel tuti nem fogok lemaradni. Ezeken kívül már csak a Hetaliat várom :D.

4 hozzászólás

  1. Ez a Genji monogatari annak a híres-bizonyos Genji monogatarinak a feldolgozása?

  2. Igen. Eredetileg úgy volt, hogy az Asakiyumemishi manga feldolgozása lesz, de a rendező úgy döntött, hogy mégsem és inkább írnak egy olyan verziót, ami még közelebb áll a könyvhöz.

  3. Natsume nekem is egyik kedvenc. ^^ A Genjit először terveztem, h nézni fogom, de végül miután belelestem az első részbe, rájöttem, h most erre nem vagyok ráhangolva. A Kemono no Souja Erin-nek a részei gépen vannak, csak még időm nem volt belekezdeni, hasonlóan a Slayersel. ^^’ A Ride back-en meg gondolkoztam h elkezdjem e, de végül úgy döntöttem, h nem. :/
    Amit még elkezdtem: Akikan (LOL, meg ha más nem Fukuyama Jun miatt tuti végignézem XD), White album (első részre volt még csak időm, annyi alapján lightos eddig), Mari Holic (ez nem rossz, Sayonara Zetsubou senseire emlékeztet :D), Munto (első rész alapján még nem tom, de nem tűnik rossznak), C. S. Regies (ez lehet dropped lesz :S).
    És várom még a Hetaliat. 😀

  4. Natsume rulez~~ néha olyan nehéz rá várni egy hetet :D.
    White albumot én is elkezdtem, csak elfelejtettem róla írni :’D. Amúgy jó kis lightos sorozat, kíváncsi vagyok mit hoznak majd ki belőle.
    Ride back-be meg szerintem nézz bele, érdekesnek tűnik és nagyon hangulatos sorozat^^.

Vélemény, hozzászólás?

