Fairy tail

fairy01
Már jó ideje figyelemmel követem ezt a mangát, gondoltam megér egy bejegyzést is :).

Történet: Lucy egy 17 éves “stellar spirit” (csillag-lélek) mágus, akinek az az álma, hogy az egyik leghíresebb mágus céh, Fairy tail tagja legyen. A véletlen úgy hozza, hogy összeismerkedik egy elég idióta sráccal, aki utazás közben mindig rosszul van, függetlenül attól, hogy mivel utazik, Natsu-val. Natsu pedig pont Fairy tail tagja, így Lucy vele tart…

A történetről bőven elég ennyi, bár így nem tűnik túl érdekesnek. Nem mintha valami különlegességet ki lehetne emelni, a Fairy tail ugyanis a shounen fight mangák azon képviselője, amiben a műfaj minden klisés elemét megtalálhatjuk. Nem okoz nagy meglepetéseket, de remek kikapcsolódás és engem személy szerint minden hibája ellenére sokkal jobban leköt, mint a Naruto vagy a Bleach.

A manga Hiro Mashima műve, akinek másik ismertebb műve a Rave master, amiből anime is készült (bár nem lett túl sikeres). Ráadásul kisebb hasonlóságokat is észre lehet venni: pl. van olyan szereplő, aki mind a két történetben feltűnik.

A karakterek szerethetőek, bár még mindig nincs köztük nagy kedvencem. A hangulata alapvetően vidám, de megvannak benne a kellő kis drámák, de ahogy lenni szokott, a barátokért mindig mindenki összeszedi magát :D.

A rajzolása elsőre nagyon hasonlít Eiichiro Oda (One piece) stílusára, én is épp ezért kezdtem bele még anno, de ha jobban megfigyeli az ember, azért vannak különbségek (pl. a One piece sokkal részletesebb).

Meg kell még említeni, hogy elég sok fanservice is van a mangában (mind a lányok, mind a fiúk részére), elég csak Lucy néhány jelenetére gondolnunk, vagy Gray-re, aki szívesen dobálja le a ruháit.

Jelenleg a 120. fejezetnél tart, animés feldolgozásról eddig semmi hír, bár van egy olyan érzésem, hogy csak idő kérdése… de remélem még egy kicsit több idő, hogy ne legyen belőle valami tele fillerezett, unalmas cucc.

Összességében a Fairy tail nem egy kiemelkedő alkotás, de kikapcsolódásnak remek és könnyen meg lehet szeretni… csak nem kell tőle semmi különlegeset várni :).

772 20
14 201

8 hozzászólás

  1. kár hogy már nem fordítjátok a mangát :/ , bár asszem már palika se :S,legalábbis yao nem mesélte,hogy átnézte volna a munkáit ^.^” ,és pont az ilyeneket nem fordítja senki/nem kíváncsi senki rá 😦

  2. Ja, rég láttam hozzá frissítést… de támadd le őt msn-en és beszéld rá, hogy folytassa :D.

  3. Ezt a mangát épp a napokban kezdtem el olvasni :3; Az első 20 fejezet alapján baromira bejött, úgyhogy amint tudom, folytatom. Erza RULZ!!

  4. A cím alapján nem shonen fightra számítottam.:) Amúgy felejtősnek tűnik.

    • Az elején még poén volt, de mostanában sajnos tényleg felejtős. Pár hete már nem is igazán olvasom, mert elég lapos lett… de azért az animébe belenézek, már csak a hangok miatt is.

  5. Hát nem tudom,ki hogy van vele,de én ezt az animét első látásra megszerettem^^
    Épp megnéztem a Naruto Shippuden új részét,aztán kedvem lett valamit olvasni…egy mangát.Ekkor akadtam rá a Fairy Tail-re.Utánnanéztem és van anime is!!!=3
    Egy hete ismerem és megnéztem már az eddigi összes anime részt(várom a kövit) és most olvasom a mangát(111.résznél tartok^^)
    Szerintem abszolút nem laposodik el!Én tele vagyok izgalmakkal xD
    Én csak ajánlani tudom ezt az animét/mangát!

  6. Szerintem is nagyon jó története van. Benne van a kedvenceimben a manga is és az anime is. bár nekem az animében azok a varázsjelek a levegőben nem nagyon jöttek be. (bár izlések és pofonok)XD

Vélemény, hozzászólás?

