Kuroshitsuji 15-17

bscap248
Újabb 3 rész…

Ahogy elnéztem most elég hamar jön ki felirat 1-1 részhez, úgyhogy a történeti összefoglalóval nem vesződnék :).

15. rész: a curry-verseny folytatása. Az előző rész bejegyzésénél említettem, hogy a készítők keverik a fillert a manga sztorijával, amire most már azt tudom mondani, hogy nem kellett volna, mert elég nevetségesen sikerült. Gondolok itt arra, hogy a curry-től a vendégek “démonivá” váltak, aminek az ellenszere Sebastian curry-je volt, amit szépen bedobált mindenkinek a szájába… és itt már a fejemet fogtam. A másik ami nem igazán tetszett, az az, ahogy a királynőt ábrázolták. Míg a mangában bejön egy mosolygós, idős néni, aki zavarba hozza Cielt azzal, hogy “fiacskám”-nak szólítja, addig az animében meg se szólalt, sőt, még az arcát sem láttuk :(.

16. rész: az első képsoroknál elkezdtem örülni, mert rosszul következtettem. Gondoltam, hogy Sebastian hosszú hajjal + más gazda = Sebastian múltja, de mint kiderült, nem erről van szó. Cieltől szimplán elnyerték a komornyikját. Ezzel a résszel az a legnagyobb gondom, hogy nem vitte semmivel sem előrébb a sztorit.

17. rész: új Opening… mármint már az előző részben is voltak az OP-ban új jelenetek, de itt már az egész más, csak a zene maradt. Ez a rész pedig egész jó volt, haladtunk valamennyit a sztorival is. Ráadásul a múltkor kicsit sajnáltam, hogy az animében nagy valószínűséggel nem fogjuk Sebastian azon oldalát látni, amit nemrég a mangában (igen, amit Beast-tel művel: 1, 2, 3… persze mindez információ szerzéshez kellett :D). Bár míg a mangában ilyen szépen oldották meg, addig az animében szó szerint döngették a házat, ami kicsit meglepő volt… de Grell féltékeny feje miatt megérte :D. Ebből a részből pedig biztossá vált, amit már jó ideje sokan sejtettünk: Angela lesz a főgonosz. Ez engem nem zavar, de remélem kiderül majd valami Ciel szüleinek haláláról is. Yajima Akiko pedig még mindig rulez :D.

Screenshotok most nincsenek, mert az utolsó 2 rész csak mp4 formátumban van meg, azt meg azok a lejátszóim pont nem szeretik, amikkel screenshotolni szoktam :(.

12 hozzászólás

  1. meg tudnád mondani, hogy honna töltöd le a részeket?

  2. Torrenttel töltöm őket :).

  3. Szia!Engem is érdekelne honnan szerzed a részeket én csak 10 -ig láttam azt hittem nincs is több.

  4. tokyotosho.com – itt fent vannak az angol feliratos részekhez a torrentek :).

  5. Köszi és akkor hozzá felíratot vadászni kell?

  6. Magyar feliratot mindenképp… de azt animeaddicts-ra úgyis mindig felrakják, ha kész :).

  7. Cya =))
    Honnan szeded le a felíratokat? o.O??? Én csak 11-ig találtam T.T

  8. Én felirat nélkül szoktam nézni, aztán meg angol felirattal, amikor kijön :D. A magyar feliratot pedig megtalálod az animeaddictson, oda mindig felteszik, ha van új :).

  9. A 16-os epizód nekem tetszett, még úgyis, hogy semerre nem mozdultunk ^^; Az előtte lévő curry-s mini-arc viszont nagyon nem kellett volna, pláne, hogy még Sebastian kúl-faktorát is sikerült lerontaniuk… ARGH! Ami a 17. részt illeti: Na, ez ismét nagyon tetszett. A sztori is jó volt, Grell és Undertaker hozták a formájukat és most Ciel sem volt annyira idegtépő, mint egyébként.

    Amúgy ma nézem meg a 18. epizódot, de valahogy elképesztő hiányérzetem van már most. Félek, hogy a maradék 7 epizód nem lesz elég arra, hogy mindent megtudjunk, amit nagyon sajnálnék, lévén, hogy egy egészen érdekes és egyedi sorozat, még úgy is, hogy tele van nyomva fillerrel… Na de majd bővebben írok róla, ha befejeztem (remélem, a héten sort is tudok keríteni rá ^^).

  10. A currys részeket nagyon elrontották T_T. Mangában legalább poén volt :D. Majd azt is folytasd az anime után, mert a cirkuszos arc nagyon jó, eddig talán messze a legjobb az egészben (és ez persze pont nem került bele az animébe).
    Majd én is írok egy összegző bejegyzést a sorozatról, de annyit elárulok, hogy a vége kifejezetten tetszett^^.

  11. Valaki meg tudná mondani, honnan tudok letölteni feliratot a Kuro shitsuji-hez? mert nekem csak a 14. részig van meg linket pls

  12. Magyar felirat még csak addig van, szóval várni kell rá :).

Vélemény, hozzászólás?

