FMA 2 infok

Gondoltam majd adagolom a blogra is az újabb infokat a második szezonról.
Ami a legfontosabb az az, hogy pár napja hivatalosan is megerősítették, hogy Ed ismét Paku Romi, Al pedig Kugimiya Rie lesz 🙂 (más hanggal el se tudnám őket képzelni… remélem a többi szereplő is ugyanazt a seiyuut fogja kapni, mert mindegyikük telitalálat volt^^). Azóta kijött már egy második trailer is, amiből kiderült, hogy április 5-én indul majd a sorozat és amit be is fogok linkelni ebbe a bejegyzésbe, amint lesz valami linkelhető verzió (és abban hallhatjuk is Paku Romit) :).

Szerk: és íme, itt van a 2. trailer:

6 hozzászólás

  1. Jaj, de jó, hogy maradt Ed és Al hangja. 😀 Én is nagyon remélem h a többiek is maradnak. Na meg azon szoktam még filózni, h Lingnek ki lenne jó. Volt egy ilyen kósza gondolatom h Miki Shinichiro jó lenne, stílusra sztem passzolna, csak hát Lingnek talán túl idős lenne. Na de majd meglátjuk ki lesz. Már nagyon várom az április 5.-ét. ^____^
    Amúgy köszi az infot, én most totál le voltam maradva h már van 2. trailer meg ilyen fejlemények. ^^’

  2. Ling hangjára én is kíváncsi vagyok… meg az összes többi új karakterére :D. Mei-chan, Olivier, stb…

    Ez a trailer még nem túl rég jött ki… bár nem árul el sokat, viszont a zenéje tetszik :D.

  3. Köszi az infókat. nekem magyar hangja Ednek jobban tetszett mint a japán, de csak azért mert nem szeretem ha fiúk női szinkront kapnak.

  4. Én a japán hangját sokkal jobban szeretem, de a végére a magyart is megszoktam… meg amúgy bírom Szabó Mátét is :D. Igazából eleinte fel se tűnt, hogy Ednek nő volt a japán hangja… amikor néztem, még nem sok seiyuut ismertem^^.

  5. Nekem is nagy meglepetés volt anno mikor megtudtam h Ed eredeti hangja nő. XD Akkor még nem tudtam h ilyen sűrűn adnak nők fiúknak hangot Japánban.
    Én mondjuk szeretem ha erről van szó. Másik nagy ilyen kedvencem Minagawa Junko (POT Echizen). Őt is jobban szeretem fiú szerepben hallani mint lányban. (vagy ott van Kaida Yuki, Saiga Mitsuki is) Meg Paku Romival is így vagyok. 😀
    A zene tényleg jó a trailerben. De én még mindig sajnálom kicsit h új zeneszerző és új OST lesz. 😦 Nagyon szerettem az előzőket.

  6. Lehet nálam az volt a baj, hogy már tudtam, hogy nő. 🙂 De az is lehet, hogy amire végignézem a 2. sorozatot már én is megszeretem.

Vélemény, hozzászólás?

