FMA 2 szinkronstáb

Na, kint van a hivatalos info, úgyhogy lássuk is kik bújnak a karakterek bőrébe (+apró kis megjegyzések :D):

Romi Paku – Edward Elric
Rie Kugimiya – Alphonse Elric
Megumi Takamoto – Winry Rockbell  – meh… eddig csak egy szerepben hallottam őt, a White album-ban Misaki-ként, azt a csajt viszont utálom, úgyhogy a hangját annyira nem jegyeztem meg… ráadásul még nem volt túl sok szerepe :S. Toyoguchi Megumi DO WANT!
Shinichiro Miki – Roy Mustang – az eddigi szerepeiben bírtam, de nekem Roy akkor is Ohkawa Toru marad :3.
Fumiko Orikasa – Riza Hawkeye – az a fura, hogy már kedvenc szereplőmet is szinkronizálta (Shirley), ettől függetlenül nem igazán tartozik a kedvenceim közé, de azért remélem jó lesz…
Kenji Utsumi – Alex Louis Armstrong
Keiji Fujiwara – Maes Hughes  – jajj, maradt :3
Yuji Ueda – Jean Havoc
Kenji Hamada – Vato Falman
Kaori Nazuka – Maria Ross
Hidekatsu Shibata – King Bradley
Kenta Miyake – Scar – szerintem jó lesz^^
Kikuko Inoue – Lust – őt sokan szeretik, de nekem olyan semleges. Lust-nak egyébként is a magyar hangja rulez :3.
Tetsu Shiratori – Gluttony
Minami Takayama – Envy – nem ugrik be a hangja, pedig már hallottam… mindenesetre Yamaguchi Mayumi tökéletes Envy volt, de remélem ő is jó lesz :).
Hiroyuki Yoshino – Kimblee
Kouichi Yamadera – Isaac – ki az az Isaac????????

No, ennyi lenne…

4 hozzászólás

  1. Isaac a mangában sem szerepelt? Akkor fura, hogy miért tették bele.

    Shinichiro Miki a Scrapped princesses Shannon óta a kedvencem, így biztos nem fogunk benne csalódni, bár eleinte szerintem mindig ő fog Royról eszembe jutni.

  2. Nem szerepel. Azóta hallottam 1-2 dolgot, hogy ki lehet, ezek közül azt tartom valószínűnek, hogy egy filler karakter, akit a mangaka kért meg, hogy tegyék be és ő is csinálta a designt. El tudom képzelni, hogy az elején fog szerepelni… mivel az első két rész tényleg teljesen ugyanaz, mint a manga, talán nem akarják megismételni… ez azt is megmagyarázná, hogy Rose hangjáról miért nincs semmi hír :D.
    Az meg már 100%, hogy manga adaptáció lesz, mert az egyik japán újságban már volt Father-ről kép^^.

  3. Hát ajánlom is h manga adaptáció legyen, ha már azt igérték. Linget akarom. >.<
    A lényeget már MALon leírtam, még annyi, h Envy új hangja nem lesz olyan rossz sztem DGMes Anita hangjára visszagondolva. Bár az előzőt nem hiszem h űberelni fogja. 😀

  4. Köszi a választ. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

