FMA promo jobb minőségben :)

Na, itt a hosszú trailer elfogadható minőségben, a linket köszönöm nikicinek :). Nemsokára itt a vasárnap~~~

A végén levő kommentről eszembe jutott egy extra a movie japán kiadásáról, amiben az akkori rendező és a sorozat két főszereplőjének seiyuuja beszélgetett. Emlékszem, hogy Rie Kugimiya (Al hangja) annyira megszerette a sorozatot, hogy még egy kicsit el is sírta magát^^. Most örülhet, mert megint Al bőrébe bújhat :). Ott is felvetették, hogy ki tudja mit hoz a jövő, talán ha a manga a vége felé közeledik, akkor csinálnak egy új sorozatot… mondjuk ebben akkor nem sokan bíztak, erre mindjárt kezdődik :D.

Egy hozzászólás

  1. Nincs mit. 😀
    Azóta vártam, vadásztam erre mióta beraktad azt a rosszabb minőségűt. Reménykedtem, h kijön még a sorozat előtt jobb minőségben. 🙂

    Áh, én soha nem is mertem reménykedni benne, h megcsinálják a manga verziót animéban. De nagyon örülök, h így lett végül. 😀

Vélemény, hozzászólás?

