Zoku Natsume yuujinchou

zokunatsume1
Egyszer minden jó véget ér…

…és ez alól sajnos ez a sorozat sem kivétel. Talán mondanom se kell, hogy a Natsume yuujinchou folytatása, melyről már egy korábbi bejegyzésben írtam. Igazából nem is mondanám folytatásnak, én inkább egy sorozatként tekintek rá (végülis az is, csak a japánoknak mostanában szokásuk mindent kettészedni).

Minden ott folytatódik, ahol abbamaradt. Natsume még mindig próbálja minél több szellemnek visszaadni a nevét, Nyanko-sensei pedig még mindig a testőre :D.

A történetről többet nem is kell mondani, hisz még mindig kisebb sztorikból épül fel, ám míg az első szezonban minden rész elmesélt 1-1 esetet, addig a második szezonban már vannak több részesek is (oké, csak két részesek, de ez is valami, nem?).
Ami viszont lényeges különbség az az, hogy míg az első sorozat főleg a szellemek bajaira fektette a hangsúlyt, addig ebben inkább Natsumet ismerhetjük meg jobban, valamint láthatjuk, hogy hogyan változnak a kapcsolatai (nem, nem olyan kapcsolatok… ez nem hárem anime :D). Ez pedig nagyon nagy erőssége, hisz a sorozat végére rá sem ismernénk a “régi” Natsumere, aki se a szellemekkel, se az emberekkel nem jött ki túl jól.

Persze ennél többet is rejt magában a második szezon: régi és új szereplők tűnnek fel. Egyedül Tanuma nem kapott már megint nagyobb szerepet, sajnos az animében nem jutottak el a manga azon fejezeteihez, amikben ő is rendesen tevékenykedik. Helyette viszont kapunk elég Natorit, ráadásul feltűnik egy új lány (aki mellesleg az egyik kedvenc szereplőm… bár ez felesleges kijelentés, mert az összes szereplőt imádom :3), Taki is, aki csatlakozik Natsume baráti köréhez^^. Ha ez még mindig nem lenne elég, akkor ott van még, hogy Touko-sanról és a férjéről is többet megtudunk, látjuk, hogy Natsumenek milyen fontosak, ráadásul Reiko-ról is kapunk újabb háttérinfokat, amiből kiderül, hogy tényleg milyen kedves lány volt.

Meg persze ott vannak az egy részes történetek is, amik egytől egyig vagy aranyosak vagy meghatóak vagy mindkettő :).

Akiknek tetszett az első évad, azoknak ezt is látniuk kell, aztán pedig reménykedjünk, hogy ha a manga elhúz egy picit, akkor kapunk egy harmadik évadot is, mert nagy kár lenne itt abbahagyni a sorozatot :3.

Értékelés: 10/10, nem tudok betelni ezzel az animével, még mázli, hogy ott a manga^^

znatsume014 znatsume021 znatsume031 znatsume04 znatsume05 znatsume061
(Igen, az utolsó két screenshot ugyanabból a jelenetből van… jól van na, szeretem őket <3)

Opening és ending:

5 hozzászólás

  1. Én is bízok a folytatásban, nagyon megszerettem a sorozatot.

    Jó képeket választottál hozzá, pl az első az egyik kedvenc jelenetem.:)

  2. Nekem is :D. Egy duci cica is édi, de ha még ketten vannak <3.

  3. Én is egy sorozatként tekintek a két szériára. Nem szeretem ezt az újmódit, h kettévágják a sorozatokat. 😦
    Amúgy meg tényleg nem lehet betelni a sorozattal. ^^ Még mindig olyan kellemes. 🙂 És Natsume mostmár tényleg felszabadultabb kicsit. 😀 Meg nem tudom feltűnt e még valakinek, de a 10. rész grafikája hangyányit eltért az összes többitől. Nem azt mondom, h rossz volt, csak h más. Natsume megrajzolása néha jobban hasonlított benne a mangásra. Vajon csak próbálkoztak egy kicsit másabbal, vagy maga a rész tartalma miatt.

    Én is reménykedem, h majd folytatják még egyszer. ^__^

  4. én is remélem, hogy folytatják majd a sorozatot. Szerintem joguk is van hozzá, mert nem folytak el a könyv lapjai XD
    Jó lenne élőszereplős változatban is látni

    • Élőszereplősben nem tudom mennyire jönne át… ezekkel mindig vannak fenntartásaim :D… persze lehet, hogy jól sülne el.
      Én egyelőre annak örülök, hogy valaki végre elkezdte bescannelni a mangát és havonta van új fejezet :3.

Vélemény, hozzászólás?

