Tavaszi szezon

FMA-n kívül elkezdtem még néhány sorozatot, írok is róluk egy kis összefoglalót^^.

higashi1
Higashi no Eden: messze a kedvencem a felhozatalból (az FMA mellett). Persze első rész alapján még nem lehet túl sokmindent elmondani róla, de igazán érdekesnek tűnik. Remélem kihozzák a maximumot a 11 részből :). Sok helyen Eden of the East címen szerepel.

k-on
K-ON!: két rész alapján egy aranyos slice of life sorozat egy iskolai bandáról. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle, egyelőre remek kikapcsolódásnak tűnik.

konnichiwaanne
Konnichiwa Anne: egy újabb World Masterpiece Theatre anime. Ezzel nem akartam úgy járni, mint anno a Porfy-val (gondoltam várok, hátha lesz felirat, de nem lett, hisz nem olyan mainstream. Azóta leszedtem a RAW-ot és azt nézem, de nemrég akadt egy csapat, akik elkezdték fordítani… de már nem várom be őket, mert legalább 20 résszel előrébb járok :D). Ez a sorozat az Akage no Anne előzményeit meséli el, ezért annak ismerete nem szükséges hozzá (azóta csorog az is lefele torrentről~~). Egyelőre nagyon aranyosnak tűnik, bár a WMT animékben nem igazán szoktam csalódni.

pandorahearts
Pandora Hearts: na, legyen valami fantasy is a szezonban :D. Első rész alapján érdekes, de pont az a kategória, ami könnyen elmehet rossz, esetleg unalmas irányba… de remélem nem ez lesz :3.

11 hozzászólás

  1. Pandora Hearts mangáról sok jót hallottam, anime egyelőre nálam közepes, de még változhat.

    Többi újba vírus miatt sajnos nem tudtam még belenézni. 😦

  2. Egy kilsé expertnek szinte minden fantasy anime közepes. Ámen!:)

  3. Az FMA mellett a K-ON! és a Pandora Hearts az én listámra is felkerült. Na meg persze még jó pár dolog, de úgy se tudom őket folyamatosan nézni majd a vizsgák miatt… :/

  4. Kedves Leara! Az Eden of the East c. animesorozathoz nem tudsz nekem feliratot szerezni? Angol nyelvű is jó természetesen. Én is kíváncsi vagyok a sorozatra, de nem talátam feliratot.

    Ha tudsz segíteni, azt nagyon megköszönöm!

  5. Ha jó videostul, akkor le tudod tölteni az eddig kijött két részt a http://www.lolipower.org/ oldalról 🙂 (Higashi no Eden néven keresd^^).

  6. Az Eden of the East nekem is egyik kedvencem a tavaszi szezonból, emellett a Requiem for the Phantom és már a Valkyria Chronicles tetszik igazán. Az FMA nekem sok szempontból csalódás volt. A Konnichiwa Anne-t is terveztem, de sajnos arra már nem maradt idő, majd később. Azért remélem lassanként készül majd hozzá a felirat.

    • FMA-t szerintem még nem kell leírni, eléggé az elején járnak, ráadásul sűrítik a dolgokat, hogy ne kelljen megint részletesen végignéznünk (kihagyni nem hagyhatják őket, mert később még előjönnek ezek a dolgok). Vagy esetleg más szempontból csalódás :)?

      • Jó, hogy még nem olvastam a mangát, így lesz újdonság a sztoriban, a sűrítést pedig jól teszik, bár nem tudom, hogy mennyien nézik úgy, hogy az első sorozatot nem látták. Nekem grafikai téren is csalódás, ennyi év után már javíthattak volna rajta valamicskét.. Ed cikizése meg már ezerszer elsütött poén, engem már kifejezetten idegesít az új sorozatban.

  7. Hát sajnos ezen a linken már nem ad ki semmit a kereséskor.:( De azért köszönöm. Nem tudjátok, mikor várható külön letölthető angol felírat?

  8. Lali: én bírom amikor cikizik Edet :D… amúgy később egyre ritkábban lesznek ilyenek, sőt… annyit azt hiszem elárulhatok, hogy Ed eléggé megnőtt (bár ő még nem vette észre).

Vélemény, hozzászólás?

