Első ránézésre: Umi monogatari, Umineko no naku koro ni

Na, meg is van a nyári szezon két első animéje^^.

Umi monogatari:
umimonogatari
Történet:
Marin és kishúga, Urin a tengerben élnek. Egy nap találnak egy nagyon szép gyűrűt, ami az “égi világból” kerülhetett ide, ezért úgy döntenek, hogy a felszínre mennek és megkeresik a tulajdonosát. Meg is találják egy helyi lány, Kanon személyében, de neki valamiért nem kell.
Tetszik: teknős <3, tengeri világ
Nem tetszik: a főszereplők nem lettek túl szimpatikusak (főleg Kanon), fanservice, csilli-villi átváltozás
Állapot: így két rész után On-holdra teszem, aztán ha majd nagyon dicsérik a további részeket, talán folytatom.

Umineko no naku koro ni:
umineko
Történet: az Ushiromiya család minden évben összegyűlik egyszer a Rokken szigeten (ami mellesleg az ő tulajdonuk). Így történik ez most is, 1986-ban, de persze a felnőtteket más cél is vezérli: a haldokló családfő örökségére hajtanak. A családfő szerint a vagyonát a bizonyos “arany boszorkánynak”, Beatricenek köszönheti, akiről még egy festményt is kiállított a házában. Egy tájfunnak köszönhetően azonban mindenki a szigeten ragad és különös gyilkosságok veszik kezdetét…
Tetszik: hangulat, opening, ending, seiyuuk, történet
Nem tetszik: hmm… talán Battler mellfogdosási mániája, de ebből viszonylag kevés volt (legalábbis mintha a mangában több lett volna), és remélem később nem fog annyira előjönni.
Állapot: még szép hogy nézem tovább :3.

14 hozzászólás

  1. Utóbbiba lehet én is belenézek. Érthető az előző két sorozat nélkül is?

  2. Elhaym: persze, nincs semmi köze a Higurashihoz. Egyetlen karakter átfedés van a kettő között, de az sem zavaró, mert a Higurashiban sem derült ki róla szinte semmi :D.

  3. Köszi. Melyik karakter?

  4. Frederica Bernkastelnek hívják. A Higurashinak is csak a végén tűnt fel, nem tudtunk meg róla semmi hasznosat. Azt nem tudom, hogy az Uminekoban lesz-e nagyobb szerepe.

  5. Az Umineko-ban Bern-nek igen nagy szerepe lesz (bár nem tudom, hogy már ebben a szezonban, vagy csak a következőben), és jóval többről van szó, mint egyszerű karakter átfedésről 🙂

    Amúgy a Higurashi-t alapvetően azért érdemes megnézni az Umineko előtt szvsz, mert ugyan a Higurashi története is bonyolult, de nem annyira komplex, mint az Umineko-é. Ráadásul az Umineko-ba is bejön a már Higu-ban megismert kakera elmélet, amit szerintem nem fognak túlzottan behatóan elmagyarázni (mert hát a Higurashi Kai-ban már ki lett vesézve).

  6. Ó, azt hittem nem lesz nagyobb átfedés, az alapján amit olvastam az Uminekoról… bár tény, hogy óvatos voltam, mert nem akartam semmit sem lespoilerezni 😀 (Higurashinál sajnos ez nem sikerült >_<).

  7. Köszi a válaszokat. Akkor majd megpróbálok időt szakítani az első két sorozatra is amint felhoztam minden lemaradásomat.

  8. Ajánlom az utóbbi jó legyen, mert mostanában jöttem rá, hogy még se tetszik annyira a Higurashi.(amiatt dobtam is a Rei-t, egy jó időre)

  9. Szerintem ha a Higu nem tetszett annyira, akkor Rei sem fog. Mondjuk azt figyelembe kell venni, hogy a Rei nem szerves része a Higurashi történetnek, hanem csak plussz a fan disc-ről.

  10. mármint úgy értettem, ha a Higu nem tetszett, akkor Umineko sem fog, lol 😀

    • Mert ugyanazok a hibák szerepelnek ott is? (amit most nincs időm leírni)

      • Attól függ, mit tartasz te hibának… de az alapvető gondolat menet hasonló (párhuzamos világok stb), csak a megoldandó probléma más.

        Mondjuk az Umineko-ban választ kapunk még pár olyan globális “miért?” kérdésre, amire a Higu-nál nem tértek ki.

  11. most ahogy így elolvastam a történetet,nagyon hasonlít a Harper’s Islandhoz XD,szigeten ragad pár ember,rejtélyes gyilkosságok,hümm 😀

  12. Hátazé az Umineko asszem régebbi, és szerintem ismertebb is mint a Harper’s Island. 😀

Vélemény, hozzászólás?

