Kuroshitsuji 8. fejezet

kuroch8
Mint sokan tudjátok, a manga.hu-val most gondok vannak. Ettől függetlenül nem hagytam abba a fordításokat és mivel úgy láttam, hogy a Kurot elég sokan töltik, ezért arra gondoltam, hogy míg az oldal meg nem javul, feltöltöm ide a kész fejezeteket (ez várható a többi fordításommal is, hisz azok is készülnek^^). Remélem van értelme ide feltöltögetni :D.
Letöltési linkek:
MU
| MF | RS

Persze amint megjavul a manga.hu, oda is fel fogom tölteni (sőt, ide igazából csak addig fogom felrakni, míg meg nem javul^^).

4 hozzászólás

  1. Yayy~~~ MF-s letöltés \^^/ [mennyire imádom én *__*]
    Elég, ha annyit mondok, hogy “NANÁ, HOGY TÖLTENI FOGJÁK!”

  2. Nagyon köszi 🙂

  3. En nem tudo. Oket letoltenj ezert azt szeretnem meg kerdeznj hogy a 1.felyezetől egeszen a lev ujabbig nem-e tudnad nekem el kuldeni az e-mail-emre : rarebi269@gmail.com

Vélemény, hozzászólás?

