Special A

speciala
Történet: a helyszín egy iskola, ahol a legjobb 7 tanuló egy külön tagozatot alkot, ez röviden az S.A. Ebbe többnyire gazdag csemeték tartoznak, leszámítva főhősnőnket, Hikarit. Hikari még gyerekkorából ismeri az egyik tagot, Keit, akit az örök riválisának tart… ám a fiúra ez nem igaz, sőt, ő inkább gyengéd érzelmeket táplál a lány iránt. Csak egy baj van: Hikarinak nagyon lassan esnek le a dolgok…

A Special A legnagyobb hibája az, hogy az első fele a másodikhoz képest kifejezetten rossz. Sajnos elég gyenge poénok jellemzik. Ám a második fele szerencsére jobbra sikeredett, jobban előtérbe kerülnek a kapcsolatok is.

A szereplők szerethetők, mindenkit megkedveltem, kivéve Akirát, aki a Hikari mániájával és az erőszakos természetével néha az őrületbe kergetett. A végefelé azért vele is kibékültem, de a többi karakter sokkal szimpatikusabb volt.

A háttérzenék számomra elvesztek a sorozatban, nem igazán kiemelkedő. A grafika nem rossz, de elég gyakran láttam fura fejeket :D.

Amire nem lehet panasz, az a seiyuuk teljesítménye. Mindegyik karakterhez nagyon passzolnak a hangok és jól alakítják a szerepüket.

Összességében a Special A egy aranyos romantikus vígjáték, gyenge kezdéssel, de aki szereti a műfajt, annak érdemes adnia egy esélyt a sorozatnak.

Értékelés: 7/10

5 hozzászólás

  1. Egyetértek veled(azaz Akirát én se nagyon bírtam az elején), csak nálam ez egy 6 pontos sorozat volt><

  2. Én nagyon szerettem a sorozatot, és sztem érdemes a mangájába is belenézni, mert az azért jóval bővebb, meg javában tartanak még az események a sorozat után is.
    Amúgy a szinkron tényleg nagyon jó benne. 🙂 FukuJun. :3

  3. Nekem anime 8/10, a manga pedig 10/10 volt. 🙂 Imádtam mindegiyk karaktert. Nekem még Akira is egyik kedvenc volt… 🙂 Az a jelenet, mikor megvallja az automatánál a szerelmét, és meghallja azt Tadashi, az 5 csillagos. 😀

    Bár az anime-t nagyon többször nem tudnám megnézni pár részt kivéve, a mangát szívesen olvasgatom.
    Pont levonást nálam leginkább csak az összecsapott befejezés miatt kapott.

  4. Nekem is nagyon tetszett a sorozat, 8/10 körül tudnám értékelni, és Akira-t én sem szerettem. 🙂 Annyira mondjuk a shoujo műfaj nem nagyon érdekel, hogy mangát olvassak érte, de az anime kellemes kikapcsolódás volt.

  5. Hm…azért viszonylag messze van a tipikus shoujo műfajtól. Sokkal “lányosabb” shoujo mangákat is olvastam már. (és igen, van amikor fiú létemre én sem vetem meg őket 😀 )

    De pl. Fruits Basket manga is shoujo elvileg, mégis baromira tudtam élvezni minden percét. (ugyanezt sajna az Ouran mangáról nem mindig tudom elmondani)

Vélemény, hozzászólás?

