Akagami no Shirayuki hime

akagami
Egy aranyos shoujo manga~

Történet: Shirayuki egy teljesen átlagos lány, leszámítva azt a tényt, hogy gyönyörű almavörös hajjal született, ami nagyon ritka. Épp ezért nézi ki az ország hercege, Raji a lányt az ágyasának. Shirayukinak ez nem igazán tetszik, ezért levágja a haját, amit ott hagy a hercegnek ajándékba és elhagyja az országot. Mikor az erdőn próbál keresztülmenni, találkozik egy fiúval, Zennel, akivel hamar összebarátkoznak. Raji azonban nem hagyja annyiban a dolgot és keresteti Shirayukit… csakhogy közben az is kiderül, hogy Zen nem más, mint a szomszédos ország második hercege…

Persze a történet nem merül ki ennyiben, sok akadálya lesz még hőseink boldogságának, Raji csak a jéghegy csúcsa.

Az Akagami no Shirayuki hime (magyarul kb. A vöröshajú Hófehérke) Akizuki Sorata első hosszabb mangája, amiből eddig 3 kötet látott napvilágot és télen várható a 4. Nagyon szép és részletes rajzolás jellemzi. Az első kb. két kötet inkább 1-1 sztorit mesél el, mostanában kezd jobban beindulni, de ez nem jelenti azt, hogy eddig unalmas lett volna.

A szereplők szerethetők, eddig nem igazán tűnt fel olyan, akit nem bírnék.

A manga alapvetően egy romantikus történet (hiába tűnnek Shirayukiék csak barátoknak…), de nincs tele nyálas jelenetekkel, inkább aranyos és kedves megmozdulásokkal, ezért még olyan fiúknak is bátran tudom ajánlani, akik nem rettennek vissza a shoujo műfajtól.

Akit érdekel, hamarosan fordítás is várható belőle, az első fejezet már szerkesztés alatt van :3.

01 012 02
38 43 37

8 hozzászólás

  1. Hm, kevés shoujo mangák egyike, aminek így első ránézésre tetszik a rajzolása.

    Pl végigolvastam a Haou Airen-t is (ha már elkezdtem), de nagyon nem az én ízlésem volt. Majd lehet ezt is elolvasom.

    Ja, meg Bitter Virgin is tetszett, meg Kare Kano-t is imádtam mangában.

    • Haou Airent nem ismerem, de a Bitter virgin nekem is tetszett :D. Kare kanonak csak az animéjét láttam (kivéve az utolsó pár részt, mert azt mindenki szidja… ezért inkább nem néztem meg), de a mangája is jó lehet^^.
      A Shirayuki meg aranyos kis sorozat, szerintem megér egy próbát :).

      • Azért hagytam abba Kare Kano anime-t, mert tudtam, hogy szar a vége. Ehelyett inkább elővettem a mangát, és ott fejeztem be. 😀

  2. Tudna nekem valaki mondani oldalakat,ahol mangát olvashatok? Nem kell feltétlenűl magyarnak lennie,pl ezt a mangát szívesen elolvasnám.Előre is köszi

    • Hmm… hát ott van pl. a onemanga vagy a mangafox :). Bár a licenszes mangákat mostanában leszedegetik, de az Akagamit ez még nem fenyegeti :D.

  3. Szia! Nagyjából mikor fogod folytatni? 😀

Vélemény, hozzászólás?

