Deadman Wonderland ~ jön az anime

deadman
Éééés igen, végre bejelentették ezt is :D. A mangát már követem egy ideje, így örülök az anime adaptációnak, bár van egy olyan érzéssem, hogy fogják cenzúrázni (mondjuk 1-2 jelenetet nem is bánnék, volt pár, amelyiknél még engem is kirázott a hideg…).
A történetről pár szó: 10 évvel a nagy tokiói földrengés után járunk. Főszereplőnk, Ganta mindent elfelejtett a katasztrófa előttről. Teljesen nyugodtan éli hétköznapjait, míg nem egy nap megjelenik egy különös “vörös ember”, aki egy szempillantás alatt lemészárolja az összes osztálytársát. Persze gyanús, hogy egyedül Ganta éli túl, ezért el is ítélik és egy elég szigorú, magánkézben levő börtönbe, a Deadman Wonderlandbe szállítják. Ez a börtön nem is akármilyen: a foglyoknak egymás ellen kell harcolniuk és aki veszít, mást is elveszít. Valamint folyamatosan mérgezik őket, így ha három naponta nem sikerül ellenmérget szerezniük, meghalnak… de ez még nem elég: Ganta találkozik egy kedves és életvidám lánnyal, Shiroval… csak az a gond, hogy vele sincs minden rendben.
Na, hát ebből is látszik, hogy nem egy esti mese ez a sorozat, de az eddigiek alapján elég érdekes (bár már rég volt új fejezt T_T).

14 hozzászólás

  1. Nekem felkeltetted az érdeklődésemet, tuti belenézek majd. 😀

  2. OMG!!! Sejtettem hogy előbb utóbb a DW-t is utoléri a zseniális mangák sorsa és előbb utóbb anime lesz, ezzel a hírrel most totálisan feldobtad a napomat!!!! Köszi~
    Igen sajnos snoopy-ék illegalitásba vonultak és rémes hogy még rawokat sem lehet találni (22-23-24-hez pl.)
    Nagyon szeretem ezt a mangát, Nagi miatt összesen vagy háromszor bőgtem, Shiro pedig ‘pure win’ kari!!!!
    Ja igen frissen ropogósan most jött ki Kazuma Kondou új mangájának első fejezete amin másik íróval dolgozott együtt.
    Elég érdekesnek tűnik.
    *elrohan infókat keresni a dw animéről*

    • Már én is vártam ilyen bejelentést :D. Kár, hogy részletek még nem igazán derültek ki…
      Snoppy-ékkal nem tudom mi van, de már nagyon rég adtak ki bármiből is új fejezetet.

  3. Igen, az ANN szerint még kb. 3 hét míg bejelentik az infókat. Bárcsak a Bones csinálná mint az eureka-t *reménykedik* végül is mind1 csak el ne szúrják.

  4. már az eleje óta olvasom ezt a mangát kb., meg is lepődtem hogy lesz anime, viszont a mangát ritkán update-lik sajnos, pedig elég igényes, szerintem.

  5. Animesuki fórumán olvastam, hogy az szivárgott ki a DW anime készítéséről hogy a Bones B stúdiója készíti majd, a rendező és animációs rendező pedig ugyanazok lesznek mint az Eureka7-nél. Persze ez csak pletyka, de azért nem lenne rossz 😀 lassan ideje lenne már vmi hivatalos infót is bejelenteni, ehm ne adj isten jöhetne egy mondjuk egy pv 😄

  6. Snoopy-ék átmentek illegálba? Húafenébe, tuti lemaradtam valamiről! Még jó, hogy a onemanga talált másik csapatot. 😀
    Az anime meeeg… engem a seyuuk érdekelnek a legjobban. xD Főleg Shiróé, meg Senjié. Csak ezt a momentet vártam, hogy kihirdessék az anime közeledtét. xDDD Bár… néhány helynél nagyban reménykedem cenzúrában. Drága vörös emberkénknek a hangját el tudom képzelni… amolyan “technikaáltalférfiasítotteltorzított”-hang lesz sztem. Meg Shiro dala! Nah, kész listát tudnék küldeni a tippekről, szegény Bones-Mikulásbácsi nem győzné teljesíteni gyermeki képzelgéseimet. xD Ám nem a Bones kreálta a Soul Eatert? ^^*

  7. Ha az SE-t is ők csinálták, akkor semmiben sem csalódhatunk. 😀 És a mangában is cenzúráztak néha… NÉHA… azokat tuti fogják. De egy biztos: vért izzadva fog felkerülni a magyar animecsatornára, mégha a tévéjogbá’ mos le is mondott… ahhoz túl brutális, h. gyerekeket hívjanak be magyar hangnak (főleg Shiro), de reménykedem, h. nem rontják el. És a japánnál sem lesz Shirónak láncdohányos, felnőtt nő hangja.

  8. BONES-hoz sok köze eddig nincs, a pletyka ami erről kering abból a tényből deformálódott át, hogy a manga két írója, Kataoka és Kondou készítették az Eureka Seven manga adaptációját is (ugyebár ilyen is van, hogy animéből lesz manga). Szóval pont fordított az eset.

    Bár lehet, hogy BONES viszonzásul vállalha majd ezt, de igazából kétlem. Ők ilyesmire nem adják a fejük. Túl sok gore. Madhouse vagy DEEN valószínűbb…

    …már ha nem akarjunk szénné cenzúrázott pokemon végeredményt kapni…

    • Én Madhouse-nak örülnék a legjobban… nagyon szeretem őket, nem egy kedvencem került ki az ő kezeik közül :D… de majd meglátjuk, amint jön több hír^^.

  9. Üdv 😀

    Mutatok egy ilyet:
    http://community.livejournal.com/deadman_w/80057.html#cutid1
    DW anime karidizájn, YAY~ Asszem talán jövő áprilisban indul… És ha jól látom a Manglobe csinálja? Hmm…

    • Jajj, ezt a képet én is pár napja néztem, szerintem eddig nagyon jó :D.
      Amúgy abban reménykedem, hogy megvárják a manga végét (mert sztem már eléggé közeledik a végéhez) és teljesen az alapján csinálják meg az animét, reméljük kevés cenzúrával :).

Vélemény, hozzászólás?

