Durarara!! anime

durarara
Igaz már nem mostani hír, de gondoltam azért megpróbálom még felhívni rá pár ember figyelmét. Na de miért is? Azért, mert az eredeti novel nem más munkája, mint Ryohgo Naritáé, aki a Baccano!-t is elkövette. Szóval ha ez a sorozat csak fele annyira lesz jó, mint a Grand punk railroad története, akkor már megéri belenézni :). Egy kis leírás róla itt.

Update: kint a seiyuu lista :3
Mikado Ryuugamine: Toshiyuki Toyonaga (Shou-chan a Rebornból <3)
Masaomi Kida: Mamoru Miyano (őt be kell egyáltalán mutatni :D?)
Anri Sonohara: Kana Hanazawa (Pandora hearts: Sharon)
Izaya Orihara: Hiroshi Kamiya (awww <3)
Shizuo Heiwajima: Daisuke Ono (awww <3, Kuroshitsuji: Sebastian)
Shinra Kishitani: Jun Fukuyama (awwww <3, szerintem őt se kell bemutatni :D)

9 hozzászólás

  1. Áh, én már nagyon várom. 😀 Baccano-t imádom, úgyhogy erre is nagyon kíváncsi vagyok. Kár h egyelőre még nincs időpont. Bár gondolom az őszi az 100%-ig kizárva, hátha majd a téliben. 😀
    Annak meg csak külön örülök, h staff is ugyanaz lesz mint a Baccano-nál. 🙂

    • Igen, a stábnak én is nagyon örülök :D. Már csak a seiyuukra vagyok kíváncsi^^. Remélem a téli szezonban fog kezdődni :).
      Szerk: csak kívánnom kellett, már kint is vannak a seiyuuk :D.

  2. Nekem ezt nem mond semmit.:/

  3. Áááh, a seiyuu-k nagyon jók lesznek. *____* Csupa kedvenc. 😀 Amúgy hol találtad az infot? Én nem látom fent sehol.

  4. Rég jártam erre…
    Nem mintha ez az információ bárkit is érdekelne. XD
    Szóval azt akartam kérdezni, hogy ez hány részes lesz?

  5. Csak most sikerült kiszúrnom ezt a hírt XD Mindenesetre az animének már van hivatalos oldala, sőt promo is van fenn, nagyon durván jól néz ki, és a stáblista is zseniális seiyuuk gyűjteménye. Hiroshi Kamiya-nak külön örülök (Law-sama!!!) Ja igen, sajna csak 2010. januárban indul :/

    • Igen, pont úgy terveztem, hogy holnap kirakom ide is a promot (ki is fogom :D). A seiyuuknak meg külön örülök, mindegyiküket nagyon bírom^^.
      Úgy tűnik hozni fogja a Baccano! hangulatát^^.

Vélemény, hozzászólás?

