Tokyo Magnitude 8.0

tokyomagnitude
Az első katasztrófa animém :3 (többet nem is ismerek^^”).

Történet: főhősünk, Mirai utálja az egész világot és többször is kívánja, hogy bár összeomlana az egész. Mondhatjuk, hogy egy nap ez a kívánsága teljesül is: az öccsével, Yuukival épp egy kiállításon vannak, amikor Tokiót erős földrengés rázza meg. A felfordulás közben találkoznak egy nővel, Marival (pontosabban már előtte is összefutottak, amikor Miraiék ajándékot kerestek az anyukájuknak) és együtt megpróbálnak hazajutni…

Senkit ne tévesszen meg, hogy elvileg ez egy katasztrófa történet… legalábbis a filmektől szerintem nagyon is különbözik. Be kell vallanom, hogy nem vagyok nagy rajongója a műfajnak, nem nagyon volt még olyan katasztrófafilm, ami tetszett volna. Ennek pedig egy oka van: egyikben sem tudtak összehozni olyan jó szereplőgárdát, hogy érdekeljen a sorsuk. A legtöbbször unalmas, rég megszokott szereplőket kaptam. Ezzel ellentétben a Tokyo Magnitude nem is annyira a katasztrófára, sokkal inkább a szereplőkre épít, leginkább Mirai jellemére. Az az egy baj van, hogy sajnos ez a sorozat átesik a ló túloldalára: itt már a szereplőkből volt néha túl sok. Míg az elején nagyon jól indult, remekül elosztották a katasztrófa következményeit a szereplőkkel, addig a sorozat közepe környékén elég vontatott lett. Számomra pl. unalmas volt, hogy minden részben rosszul lett valaki. Szerencsére azonban a sorozat a végére megint összeszedte magát és ha annyira nem is lett jó, mint az eleje, azért úgy éreztem, hogy megérte megnézni.

Az animációra nem lehet panasz, a földrengést remekül ábrázolták. A karakter design nem nagy szám, nem csúnya, de nem is kiemelkedő. A seiyuukra nem lehet panasz. A zene számomra elveszett a sorozat közben, valamint az opening-ending páros sem lett nagy kedvencem.

Értékelés: 67/100

6 hozzászólás

  1. Eddig 5 részt láttam belőle, de az alapján tetszik. Megbánni már csak nem fogom, hogy elkezdtem. 🙂 Mondjuk én a katasztrófa filmeket is megszoktam nézegetni, de anime-ben külön különlegesség volt számomra, hogy egyáltalán van ilyen… 🙂

  2. Én is nagyon megnézném, de nehezen találtam rá és egy hét, mire lejön. 😦

  3. lejött:D:D Magyar felirat nincs hozzá? Mondjuk jó az angol is, az rá van égetve.:)

  4. Eddig 7 részhez van magyar felirat.

Vélemény, hozzászólás?

