Őszi szezon

Sokaknál láttam már régebben, hogy berakták a nagy preview képet… én is általában már akkor elgondolkodom azon, hogy mik is érdekelnek a következő szezonból, de azért inkább megvárom a trailereket. Mivel nemsokára (pontosabban holnap) már itt is az október, gondoltam összeszedem, hogy mik is érdekelnek az őszi szezonból :3. Azt még nem tudom miket fogok hétről  hétre nézni, de elég sok esélyes van és persze kis összefoglalót is írok majd róluk^^.

Nyan Koi!

Macskák… FukuJun… több nekem nem is kell :D.

Tatakau shisho (Book of Bantorra)

Könyvek… Paku Romi^^. Ráadásul az egész nagyon hangulatosnak tűnik :).

The Sacred Blacksmith

A kötelező fantasy :D.

Tegami Bachi – Letter Bee

A színvilágát imádom. Már azóta várom a sorozatot, mióta láttam a specialt, ami egy nagyon aranyos történet volt :). A mangába direkt nem kezdtem bele, majd a sorozat után^^.

Inuyasha: The final act

Közel sem vagyok nagy Inuyasha fan, de azért Kikyout és Sesshoumarut még mindig bírom :D. Na meg azért jó lesz látni egy rendesebb lezárást, hiába tartottam a mangát is unalmasnak egy idő után (a kevesebb több lett vollna…).

Kobato

CLAMP 😀

Kimi ni todoke

Ez eddig a “meg akarom nézni, de majd később, ha már vége van” listámon volt, de ez a trailer meggyőzött, hogy már most belenézzek^^”.

Darker than black: Ryuusei no Gemini

Az első sorozatot láttam és egész jó volt… ez se fog kimaradni :).

Fairy tail

A manga is kissé vontatott már, az animét nem tudom meddig fogom bírni. Ráadásul Hirano Aya lesz Lucy T___T. Ő azon kevés seiyuuk egyike, akiknek a hangját nagyon nem szeretem.

Winter sonata

Túl régóta várom már ahhoz, hogy ne nézzek bele :P.

Még érdekelnek, de teaser/trailer sehol:  Aoi Bungaku series, Romance of the Three Kingdoms.

7 hozzászólás

  1. Végre október! 😀 Indul a szezon!
    Sok helyen olvastam már, h gyenge az őszi felhozatal. Hát nem tudom, engem sokminden érdekel. 😀 Nagyjából pont ugyanezek 1-2 eltéréssel. 😀

  2. Engem is nagyjából ezek érdekelnek majd, de elkezdeni majd azt fogom amihez lesz felirat.

  3. Semmi nem érdekel, de ha mégis elkezdek valamit, tuti csalódás lesz, mint másik három általam elkezdett(és kettő befejezett) 2009-es sorozat.:( (na jó, az egyikre tuti sz*rra számítottam)

  4. “Ráadásul Hirano Aya lesz Lucy T___T. Ő azon kevés seiyuuk egyike, akiknek a hangját nagyon nem szeretem.”

    Nocsak, úgy látszik, nem vagyok egyedül! :p

    • Nem, az biztos :D… van még olyan ismerősöm, aki szintén nem szereti :D. Nem értem sokan miért vannak oda érte, egyáltalán nincs olyan szép hangja…

  5. Jelen, én sem szeretem Hirano Aya-t. -_- De sebaj, Fairy Tailre kíváncsi vagyok nagyon, és a többi szinkront meg szeretem nagyon. 😀

  6. Hirano Ayát én Misaként hallottam. Ott nem volt vele bajom. 🙂 De kedvencem biztos nem lesz.

Vélemény, hozzászólás?

