Első ránézésre: Nyan Koi! és Tatakau Shisho

Nyan-Koi!
nyankoi
Történet: egy véletlen baleset következtében főhősünk érti a macskák beszédét^^.
Tetszik: seiyuuk, cicák
Nem tetszik: a szereplő felhozatalt elnézve könnyen átcsaphat hárem-szerű cuccba, de reméljük ez nem fog bekövetkezni :D.
Állapot: nézem tovább

Tatakau Shisho – The book of Bantorra
tatakaushisho
Történet: egy olyan világban “járunk”, ahol a halottak könyvekké “válnak”. Ezeket őrzik a Bantorra könyvtárban, melynek van egy külön egysége, az Armed librarians, akik egy vallási csoport ellen küzdenek.
Tetszik: seiyuuk, egyelőre a hangulat is
Nem tetszik: opening (először tényleg azt hittem, hogy a Code geass endingjét hallomXD)
Állapot: egy rész alapján nem nagyon tudom megítélni ezt a sorozatot, mindenképp megnézek még párat és majd akkor eldöntöm, hogy érdemes-e folytatni.

3 hozzászólás

  1. Eddig én is hasonlóan vagyok. 😀
    Nyan Koi-ban a cicákat imádom, főleg Tama-t. XD Nagyon lol figura.
    Bantorra-nak nekem tetszik az OPja is. 😀 Igaz Ali Project számok elég egy lére mennek, de nekem a legtöbbjük tetszik. ^^

  2. Nyan Koi: ha lesz hozzá felirat akkor a cicák miatt én is belenézek. 🙂

  3. Bantorra: délután megnéztem, ígéretesnek tűnik. Holnap majd összedobok róla valamit. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

