Első ránézésre: Miracle train, Kobato és Kimi ni todoke

Miracle train
miracletrain
Történet: szereplőink bajba jutott hölgyeken segítenek.
Tetszik: seiyuuk
Nem tetszik: igazából nem tűnik túl különleges sorozatnak, de így hirtelen semmit sem tudnék kiemelni, ami nagyon ne tetszett volna :).
Állapot: folytatom, nagyon is elképzelhető hogy a későbbi részek érdekesebbek lesznek.

Kobato
kobato
Történet: Kobato el szeretne jutni egy helyre… ezért cserébe meg kell töltenie egy palackot olyan emberek szívével (no nem szó szerint, nem ilyen brutális sorozat ez :D), akik bánatosak voltak, de “meggyógyultak”.
Tetszik: seiyuuk, karakterek, hangulat
Nem tetszik:
Állapot: folytatom :3

Kimi ni todoke
kiminitodoke
Történet: főhősnőnk csak barátkozni szeretne, ám valamiért mindenki túl félelmetesnek tartja… kivéve Kazehaya-kunt :).
Tetszik: opening, ending, karakterek, seiyuuk, hangulat
Nem tetszik:
Állapot: folytatom, eddig egy nagyon aranyos shoujonak tűnik :).

14 hozzászólás

  1. Eddig mind3 jónak tűnik. 😀
    Kimi ni Todoke ígéretes shoujo. *___*
    Kobato hangulatos, aranyos történet. ^^
    A Miracle Train-t meg fogalmam sincs h minek is vegyem, de nekem tetszett az első rész XD, a seiyuu gárda pedig nagyon jól lett összeválogatva. 😛

  2. Azt mondjátok már csak meg nekem, hogy van ennyi animére energiátok, meg időtök? XD
    Ezzel a hárommal együtt már nyolcat számoltam össze csak ebből a szezonból, és gondolom néha még becsúszik mellé egy-két sorozat, amit csak úgy előveszel, mert meg akarod nézni, de már nem friss… Szal technikai tippeket kérek… Mikor? Hogy? Hol? XD

    • Hmm… nekem csak esténként van kb. 1 óra szabadidőm ilyesmire (szóval ha ügyes az ember, akkor megnézhet 3 részt :P) :D. Szóval igazából csak most igyekeztem mindennek belenézni időben az első részébe, utána úgyis lesz olyan, amivel majd lemaradok :D.

    • Velem rendszeresen előfordul, hogy napokkal azután nézek meg egy részt, hogy kijött. Olyan is volt, hogy már egy hete a gépemen volt, amikor kedvem támadt ahhoz, hogy megnézzem.

      Hogy ne csak offoljak: a Kimi ni Todoke nekem is aranyosnak tűnt, bár egy kicsit zavart, hogy szinte semmi nem derült ki a főszereplők hátteréről.

  3. Én is általában az első pár rész után néhánnyal lemaradozok. Inkább este (~késő este) szoktam én is animézgatni, de délután is sikerülget. 😀
    Amúgy meg heti 4 órám van, amiből 2 gyakra járok csak be. XD Időm mint a tenger.
    Bár utolsó év, tanulni is kéne, meg jön a tél, akkor a dolgom is több. ^^

  4. Hát csajok, én meg egyfolytában mindennel lemaradok. A nagy részét késve is kezdem el. XD De valami mindig közbejön… haverok, buli, Fanta… 😛

    nikici: télen van több dolgod? Hmm. Én azt várom, mert akkor végre kevesebb lesz. Remélem. Bár… vizsgák, nyelvvizsga… ÁÁÁ

    • Melóm ha van általában télen jobban van, plusz szüleimnek is ilyenkor kell többet segítenem, plusz vizsgák, plusz koripálya néha-néha, soroljam még. 😀 Plusz a telet jobban szeretem, ilyenkor jobban eljárkálok itthonrol, a meleget nehezen viselem. ^^’

      De nekem is van, h elkezdek valamit, pár részig még tartom is az iramot, de utána hetekig, vagy hónapokig nincs hozzá hangulatom, aztán a végefele, egyben letudom a egészet. 😀
      Bár ez az őszi szezon sztem most nagyon jó, a legtöbbet megpróbálom majd nézni heti rendszerességgel, többek között a fent említett 3 sorozatot is. 😀

  5. Nálunk nincs buli meg ilyesmi , mivel ezekre nincs pénz. Ha a számlák mellett kis pénz marad abból inkább könyvet veszek. Általában napi 1- 2 órára mindig géphez jutok, ha nem megy el az idő munkakereséssel, meg könyves oldalak nézésével akkor napi egy részt mindig megtudok nézni. Bár utóbbi 1 hónapban nem volt időm gépen animét nézni, így nagyon lemaradtam mindennel. .:(

  6. Az a fura, hogy géphez még csak jutok eleget egy nap, de valahogy mégis van, hogy animére nem jut időm/kedvem. Így meg aztán főleg lemaradok mindennel… 😛 De majd ha a Gyesen leszek… LOL

    Egyébként ebből a háromból eddig a Kobato első részét néztem meg, bár a többi is érdekelne. Majd arra is kerül talán időm. XD

    Nem ide tartozik, de technikai kérdés: valaki meg tudja nekem mondani, hogy a nevem nekem miért nem működik egyben linkként is a blogomra? Hmmm… Jó, hogy egy év után feltűnik, hogy az átlagembernek megy, csak nálam nem. XD

    • Ha be vagy jelentkezve a WordPress rendszerébe, akkor nem működik a neved linkként, de ha kijelentkezve kommentálsz valamit, akkor kijön három kitöltendő mező, az egyikbe a nevedet kell írni, a másikba az emailcímedet, a harmadikba pedig az oldalad címét.

      • Nekem akkor is linkeli, amikor be vagyok jelentkezve :D.
        Én is elvoltam egy ideig mire rájöttem, hogy hogy kell megcsinálni… azt hiszem “Felhasználói fiókom” “Profil szerkesztése” résznél kell valamit állítgatni (becenév, e-mail cím és weboldal).

  7. Igen ott kell. Én is mindig be vagyok jelentkezve.

  8. Köszönöm a tippeket, remélem meg tudom csinálni úgy, hogy működjön is. XD Hiába van a blog meg egy éve, a mai napig technikai analfabéta maradtam. XD

    A Miracle Train első részét is megnéztem tegnap, de igazából annyira nem fogott meg. Ez az a sorozat, amivel le fogok maradni, mert hangulat kell hozzá. A karakterek nagyon emlékeztetnek egy korábban látott fiú-háremes animére, és így fura. Meg egyébként sem szimpi a szemüveges srác így elsőre… pedig a szemüveges karikat szoktam szeretni. Szal ez rossz pont. Amúgy sem tűnt túl érdekfeszítőnek, de talán még akadnak érdekesebb eseteik is. Majd kiderül. 🙂

  9. Minden nap tanul valamit az ember… Köszi!

Vélemény, hozzászólás?

