Újabb kérdőív :)

Az egyik japán órán abból áll a vizsga, hogy vagy interjút vagy valamilyen kérdőívet kell készítenünk. Mi 3-an vagyunk egy csoportban és mivel az első ötletünket (japán vs. magyar iskolarendszer) lenyúlták előlünk, így úgy döntöttünk, hogy a Magyarországon az utóbbi években egyre inkább elterjedő japán kultúra iránti érdeklődésről csinálnánk kérdőívet. Szépen kérek mindenkit, aki erre téved, hogy ha tud, szánjon rá néhány percet, sokat segítene, ugyanis ennek az eredményéről kell majd a jövő héten beszélnünk (és aki tudja, légyszíves terjessze is a linket a kérdőívhez^^).

A 4. kérdésnél direkt odaírtam, hogy “tudatosan” :)… szóval ha mondjuk 10 éve nézted a Sailor moont vagy a DB-t, de még azt se tudtad, hogy egyáltalán japán, akkor légyszíves ne azt jelöld, hogy már több, mint 10 éve érdekel a kultúra… köszönöm :).













24 hozzászólás

  1. Kitöltve. 😀
    Aztán hajrá a kiselőadással vagy dolgozattal, ami lesz belőle. ^^

  2. Kitöltöttem.

  3. Completed!

  4. Köszönjük szépen :).

  5. Remélem, hogy tudtam segíteni! 😉

  6. Kitöltöttem 😀 Hajrá az órán 🙂

  7. Kitöltöttem, szurkolok az előadáshoz. 😉

  8. Ganbatte!

  9. Segítésképpen/tanácsként/vélemény vagy nem tudom, de nem kötözködésképp írom: az Elkezdtek-e érdekelni más keleti kultúrák kérdés szerintem nem teljesen jó így. Ebből a kérdésből csak az az eredmény jöhet ki, hogy az anime/manga/japán váltotta ki az érdeklődést vagy egyáltalán nincs érdeklődés. Holott érdeklődés önállóan is lehet nem kell hozzá se anime, se manga, se japán. Nem tudom, hogy mennyire komolyan vizsgálják a kérdőív kérdéseit, de egy félmondatot még jó lenne hozzá írni, hogy ne lehessen belekötni. Pl. így: Elkezdtek-e más keleti kultúrák is érdekelni a japán kultúra hatására?
    Amúgy bocs, ha túlelemzem, meg beleszólok, remélem nem baj.. 🙂 Kitöltöttem amúgy végig.

    • Nem, ennyire nem komoly ez a kérdőív :D…. a lényeg, hogy majd kb. 10 percet tudjunk róla beszélni^^.
      Amúgy szvsz egyértelmű, hogy itt főleg azokra gondoltunk, akik a japán kultúra miatt kezdtek el érdeklődni egyéb keleti kultúrák iránt is, de persze hogy vannak kivételek :).

      • Persze itt egyértelmű. Csak én meg szokásomhoz híven továbbgondoltam, hogy annak, aki mondjuk nem lát bele így annak mi jön le… Tényleg bocsi. 😀

  10. jó munkát a kérdőívhez! én szereke ilyeneket kitöltögetni, úgyhogy jöhet még!

  11. kitöltve 😀

  12. ki-kitölve 😀

  13. Én is kitöltöttem, remélem segít…:)

  14. Kitöltve, azért az szép, hogy csak egy ember járt Japánban, ki volt az? 😀

  15. Hello!
    Én is kitöltöttem. 🙂
    Észrevétel: több megjelölhetőség kéne ahhoz, hogy miben változtunk meg. Nem tudom, hogy meg tudjátok-e oldani, de rám egyszerre több is igaz.
    Sok sikert kívánok az előadáshoz! 😉

    • Igen, először én is gondoltam arra, hogy többet is meg lehessen jelölni, de aztán úgy döntöttünk, hogy elég ha azt az egyet választja mindenki, ami a leginkább jellemző rá, vagy ami számára a legfontosabb :).

  16. Szolgálva az emberiség (azaz jelenesetben Learadom) javát én is kitöltöttem. 😀

  17. Kitöltve.
    Egy pár dolgonál azért elgondolkodtam. Pl. én még jó régen eredetileg kínaival kezdtem (előszedtem itthon egy kínai nyelvkönyvet, és egy hétnyi betegeskedés alatt pár leckét átvettem), aztán részben az animék hatására váltottam inkább a japánra. De ez a távolkeleti szimpátia régebbóta megvolt. 🙂

    A tudatos érdeklődés meg talán már 6 év, de inkább ötöt írtam, az a biztos.

Vélemény, hozzászólás?

