Első ránézésre: Durarara!!

Ez most nem a rendhagyó első ránézésre bejegyzés lesz, hanem egy kicsit hosszabb :D. A Durarara!! végül is az a sorozat, amit már régóta várok és most végre megérkezett, szóval megér hosszabb fejtegetést :).


Főhősünk, Mikado Ikebukuroba érkezik.


Itt találkozik egy gyerekkori barátjával (aki egyben a legjobb barátja is), Masaomival. Ő fogja körbevezetni és megmutogatni főhősünknek a várost. Miyano Mamoru rajongók örülhetnek :D.


Igaz ezt már a trailerben is néztem, de azért a kivetítőn befigyel a Baccano! :D. Remélem több ilyet is láthatunk majd a sorozat folyamán~~


Spice and wolf fanoknak befigyel Horo is 😀 (azt a sorozatot is be kéne már fejeznem…).


Ikebukuro azonban veszélyes hely, pláne ha az ember egyedül van…


Az előre kiszemelt kedvencem még csak pár másodpercet volt, de nem csalódtam benne :P.


Visszatérve az elrabolt lányhoz: mázli, ha van egy bátor motoros, aki segít neki^^.

Azt hiszem nem is rossz, ha az embernek van egy motorja…


Azonban történik egy kis baleset…


De ennyi nem elég a motorosunk ellen… ugyanis eddig sem volt feje :D. Ebből talán már rá is lehet jönni, hogy kiféle-miféle ő, elég sok fórumon láttam már leírva :D.


Eközben Mikadoék belebotlanak egy lányba, aki elég ijedten reagál. Nem tudom, hogy ki lehet ő, de remélem fog még szerepelni :D.


Ezután főszereplőink is látják a motorost és Mikado valami érdekesre figyel fel…


…de nem hogy nem ijed meg, kifejezetten tetszik neki :D.


Végül pedig egy szép kép a városról :).

Összegezve: sokkal érthetőbben kezdődik, mint a Baccano! :D.
Ez a sorozat is rengeteg szereplőt fog felsorakoztatni (Shizuo és Izaya jeleneteit kifejezetten várom… ahogy elnézem Shizuo hobbija az, hogy különféle nagy tárgyakat, pl. kukát vág Izaya fejéhezXD). Ám nem tartok attól, hogy ez a sorozat kárára válna, hisz a rendező már bizonyította, hogy remekül tud bánni ilyen nagy szereplőfelhozatallal. A zene eddig rulez, bár annyira még nem kapott meg, mint a Baccano!-é. A hangulat nagyon ott van, a grafika szintén, szóval eddig 100%-on teljesít nálam a sorozat és ez a rész még erősen bevezető jellegűnek tűnt :).

14 hozzászólás

  1. Áh, nagyon ott volt az 1. rész. 😀 A szereplők nagyon el vannak találva, és a még meg nem jelentek közül nem is tudom melyiket várjam jobban. Bár talán én is Shizou és Izaya közös jeleneteit várom a legjobban. XD
    Hangulat, grafika is csillagos 5-ös. Van akinek a karakterdesign nem jön be, nekem spec tetszik az is. 😀
    Seiyuukra megint nem lehet panasz.
    OP ED páros is jó, OP az ami jobban megfogott.
    Lényeg, eddig nálam is 100%os. 😀

  2. Látom nem csak nekem tűnt fel Horo, Jacuzzi és Nice. 🙂
    Majd este én is megejtek egy bejegyzést a részről, ahogy nézem, a screenshotjaink között lesznek azonosságok. 😀

  3. Opening haláli… imádom… de az egészet is. 🙂 Nem hiába kezdtem el fordítani, bár helyenként elég nehéz a szövege. 🙂 Remélem tartja ezt a szintet, vagy jobb lesz, mert eddig 10/10.

  4. Áháhá~ Egész héten ez tartott életben és a végén… EPIC! A karakterdesignal nem volt gond. Igaz nem egy Katsumi Enami, de a design illik a “modern korhoz” (Enami inkább fantasy téren nagyon jó)
    Stanislav… Sok sikert a fordításhoz! 😀
    Lehet én meg majd rávetem magam a light novel fordítására, de előbb befejezem a Baccano köteteket 🙂

  5. nekem az op nem tetszett…

    az anime eddig nem rossz…. de nem is soport le a labamrol teljesen… de igy is.. eddig az egyik legjobb a mostanaban latottak kozul 🙂

  6. Stanislav: Köszi a fordítást. Így akkor én is belenézek.

  7. Őszintén szólva ez nem tűnik nagy durranásnak.

    Ha már itt tartok: felén túl vagyok Baccanonak, de még mindig nem győz meg. Úgy tűnik, hogy én fogok először egy negatív(jó, nem annyira) véleményt írni róla.:(

    • Ízlések és pofonok :P. Szerintem az utóbbi idők egyik legeredetibb sorozata :D.

      • Az a gond, hogy réteg anime. Szóval kétfajta ember van… akinek nagyon tetszik, és akit nem fogott meg, vagy nem tetszik neki. Mivel ez a sorozat tipikusan nem könnyed esti csemegének való. 🙂

        Nekem a 2. rész is ütött. Mondjuk karaokésomat kiverte a víz attól, hogy az “előző rész tartalmából” részt fogták és bevágták az opening közepébe. 😀 De az, hogy a rész több mint fele ugyanaz a nap, mint az első részben, csak más szemszögből… az nagyon bejött. 🙂 Főleg Shizou közelről. 😀 Kapjuk apránként a morzsákat a karakterekről, miközben minden részben kiemelnek egyet. 🙂

  8. Nekem nem az a bajom vele, hogy “bonyolult”, hanem egy jelentős pontban nagyon elvérzik a sorozat. Majd egy postban leírom.

  9. Mint írtam… réteg anime. Aki nem szereti a stílust, annak nem is fog tetszeni… nekem marhára bejönnek az eszmefuttatások, vágások, és szimbólumok. 🙂 Ráadásul a poénok szellemesek… 🙂 kicsit gondolkodni is kell… olyan anime, amit, ha többször megnézel, mindig találsz benne újat.

    De mint írtam… nem tetszhet mindenkinek. 🙂 Sőőőt… annál jobb, hogy nem divatanime. 😀

    • Csak én érzem ezt kifejezést kifejezetten inzultálónak.

      • Igen, mert nem annak szántam. 🙂 Én pl ki nem állhatom az előző előtti év kedvencét a Code Geass-t.(vagy Vampire Knightot) És még 1-2 felhype-olt anime se érdekel. Természetesen van, amit nézek (Fairy Tail), de általában jobb szeretem a mögöttes mondanivalóval is rendelkező animéket.

  10. Végre valaki, aki nem bírja a CG-t!! Én sem kedvelem a túlhypepolt cuccokat én se nagyon szeretem.
    De már jobb, ha abbahagyjuk ezt az egészet……

Vélemény, hozzászólás?

