Újabb Kuroshitsuji 2 infók~~

Igazából nem új infok, csupán a régiekhez egy kis plusz. spacexat bescannelte az Animedia és az Animage új számaiból a cikkeket, így jobban is láthatunk 1-2 szereplőt…

Íme a két új szereplőnk:

A komornyik tiszta Sebastian 2 T___T. A mestere képek alapján egyelőre nem túl szimpatikus, de hát ezek csak képek :’D.

Valamint volt az egyik producerrel is interjú… nem cáfolta, de nem is erősítette meg, hogy akkor most a 2. szezonban lesz-e vagy sem Sebastian és Ciel, de így legalább lehet reménykedni :D.

7 hozzászólás

  1. Épp ma futottam bele ezekbe a képekbe. Ezek szerint most már biztos, hogy semmiféle folytatásról nincs szó, legalábbis nagyon úgy tűnik. Ennek részben örülök, mert nem igazán tudtam elképzelni milyen folytatás következhet az első szezon befejezése után. Másrészt, ha nem az eredeti sztorit viszik tovább, akkor ez egy új történet. Én viszont attól félek, hogy az első szezon népszerűségén felbuzdulva, csinálnak valami kopit, hasonló sztorival csak más szereplőgárdával. Remélem nem így lesz és meglepnek minket valami igazán eredetivel!

    • Az a baj, hogy egyszerűen semmi konkrétumot nem mondanak. Mert ez akár játszódhatna az első sorozat előtt valamennyivel, szóval úgy talán még Cielék is benne lehetnének.
      Én még mindig azt remélem, hogy majd ha a manga jól elhúz, csinálnak az alapján egy sorozatot :D.

  2. Hát, kíváncsi leszek, hogy az új Seba lesz e olyan népszerű és jóarc, mint a régi. :3

  3. […] Képek a Kuroshitsuji 2 főszereplőiről […]

  4. Csak annyi, hogy… miért kell a főszereplő kiscsávóknak rövidgatyót viselniük? Bár lehet, nem bántja a szűk naci a pindurka hancúrlécet…: D

  5. Bár lehet, nem bántja a szűk naci a pindurka hancúrlécet…: D

    Ma sem éltem hiába. xDDDDDDD

  6. szerintem az eredeti sztorit viszik tovább. eddig láttam az első 2 részt belőle és nekem naon ugy tünik 😛 viszont sebby2 nem jön be XD
    Sebastian 4ever :3

Vélemény, hozzászólás?

