One piece 574. fejezet

Nem igazán szoktam 1-1 manga fejezetről írni, de úgy érzem ez megérdemli :3. Természetesen spoileres bejegyzés.

Az előző héten elég izgalmas résznél hagyta Oda abba: Ace az életét kockáztatva megmenti Luffyt Akainu támadásától:

Ezek után jöttek a találgatások, hogy Ace vajon meghal-e. Ahogy elnéztem a legtöbben arra tippeltek, hogy nem, túl fogja élni… és arra hivatkoztak, hogy Oda régebben egy interjúban azt nyilatkozta, hogy kerüli a halál jeleneteket. No, hát ez nem egészen így volt… én úgy emlékszem, hogy annyit mondott, hogy az olcsó dráma kedvéért nem fog karaktereket megölni, ezért is élte túl eddig is több szereplő a lehetetlent is :D… de azt sosem mondta, hogy ha a történet úgy kívánja, akkor ne ölne meg fontosabb szereplőt… és most pont ezt tette.
Ace arányaiban nem szerepelt túl sokat, mégis azzal a kevéssel is bekerült a kedvenceim közé, ráadásul a kedvenc OP-s harcom is hozzá kapcsolódik (Ace vs. Blackbeard). Persze szomorú, hogy meghalt, de nagyon szép zárójeleneteket kapott és ami engem vigasztal: mosolygott.


(na igen, ennél a jelenetnél tört el a mécses, amikor először olvastam… meg amikor másodszor… és harmadszor is^^”)

Tudom, hogy a bejegyzésnek nem volt túl sok értelme, de szerettem volna egy kicsit “megemlékezni” Ace-ről :).

9 hozzászólás

  1. T_T
    Én még mindig alig hiszem el, hogy meghalt. 😥 Én is nagyon kedveltem Ace-t. És így most az egész Impel Down, Bon chan áldozata , Marines HQ, kalózok vs marines harc, mind mind kárba ment. T_T
    De az is igaz, h nagyon szép befejezést kapott. 😦

    Kíváncsi vagyok mit reagál Luffy. :S Meg mihez kezd most.

  2. Én még mindig ki tudok akadni rajta… azt nem értem, hogy miért pont Ace-el kellett Odának kezdenie?! … Csak ne Acet…. Bon-chanban se lennék biztos… de Ace… ehh….

    Ám arra tippelek, hogy Luffy kiábrándul, és elvonul… aztán meg vivre cardok segítségével egymásra talál a “mugiwara team”, és ráveszik, hogy Ace áldozata ne legyen hiábavaló. El tudnék képzelni egy időugrást is.

  3. Időugrásról volt szó, h valószínűleg lesz.

    Én is így vagyok vele, h miért pont Ace-el kellett kezdeni. 😦 (márha nem számoljuk Bellamy-t és a Going Merry-t)

    Az én tippem a folytatásra: Luffy nem vonul el a világ elől, hanem folytatja az útját, de a többiekkel való találka sztem már lehet csak később vagy a time jump után lesz (ha lesz TJ).
    Viszont félek, h Luffy már már nem lesz a régi. 😦

  4. Tuti, hogy nem lesz a régi…

    Bellamy meghal? Emlékeim szerint nem… de lehet tévedek. Going Merry-t meg ne számoljuk már… 😀

  5. Amíg Luffynak megmarad az idióta énje, addig én boldog leszek :D… csak nem megy át emoba… nem ezt várnám Odától :D. De az biztos, hogy most sokkal könnyebb lenne neki, ha a többiek vele lennének. (Azt meg csak külön remélem, hogy nem Hancock fogja vigasztalgatni… meh…)

  6. Hát én se emora gondoltam. XD Csak h kicsit visszafogottabb lesz.
    Én nem tudom elképzelni, h Oda Hancockkal vigasztaltatja meg Luffyt. XD Nagyon remélem h nem.

    Bellamyra már én sem emlékeztem, csak egyik forumon olvastam, most ennek kapcsán jött fel.

  7. Tényleg, Bellamy… de én már nem is tudom mi lett vele… arra emlékszem, amikor Luffy behúzott neki egy jó nagyot… azt nagyon élveztem :D.

    nikici: Hancockot csak azért említettem, mert mások meg pont abban reménykednek, amiben én nem :D.

    Ace meg azt mondta Luffynak, hogy biztos sikerül elérnie az álmát, ezért nem hinném, hogy elvonulna valahova.
    A következő fejezetben szerintem elterjed a világban, hogy mi lett Ace-szel, aztán meg jöhet a time jump :D.

  8. Azt is csak két hét múlva tudjuk meg… elvileg köv héten nincs se one piece, se bleach. (lehet jump se… 🙂 )

    • Tényleg? Azt tudtam, hogy Bleach nem lesz a jövő héten, de arról nem hallottam, hogy OP sem T___T. Oda gonosz, ha pont most tart egy hét szünetet T_____T.

Vélemény, hozzászólás?

