Kuroshitsuji II trailer

Vajon miért tűnik néhány mozzanat olyan ismerősnek… hmm…

7 hozzászólás

  1. Hmm, úgy néz ki mintha az első széria feldolgozása lenne…vagyis nagyon arra hajaz. Nem tudom, hogy pozitívum-e vagy negatívum de Claude a’la új komornyik ugyanolyan dögös, mint Sebi volt, némi külső változtatást kapott csupán. A kis rövid nacis (Alois) talán kevésbé vethető össze Ciel-lel, a trailer alapján nem tűnik annyira depressziós személyiségnek. Első blikkre nem rossz, legalábbis az animáció és a körítés, hogy a történet milyen lesz hamarosan kiderül.

    • Nekem csak az nem tetszik, hogy néhány jelenet szinte teljesen ugyanaz, mint az első szériában :S… viszont Alois szimpatikus :D.

  2. Új bocchan nekem is szimpi, viszont az új komornyik kevésbé. Itt fecserélték, h a komornyik a fapofa, és a bocchan a mosolygós.

  3. Érdekes, első ránézésre nem sok köze van az első szériához, de mégis tetszetős. Mire a videó végére értem épp eléggé bezsongtam tőle ahhoz, hogy várjam a sorozatot. 😀

  4. Bár még az első sorozattal se végeztem, de ezt lehet nézni fogom. 😀

  5. XD Na jó… Tesómmal végigröhögtük ezt a trailert, már eleve a tényt nehéz volt feldolgoznom, hogy lesz 2. szezon…. Az elsőben ugyanis mélyet csalódtam, pedig az elején nagyon szerettem. És akkor most csinálnak egy ugyanolyan crap-et csak pepitában? Na erre kíváncsi leszek. Adok neki egy esélyt, hátha jobban fog elsülni, mint az első széria… Alois tényleg jobb arcnak tűnik, mint anno Ciel volt 🙂

  6. Nekem nem nyerte el a tetszésemet, az aláfestő zene is maradt, az új komornyik nem túl szimpi (Sebastian nekem jobban bejött) és valahogy úgy érzem, elcsépelt lesz kissé, bár remélem nem lesz igazam.
    Igazából már az első sorozatban sem tetszett, hogy annyira eltértek a mangától, a befejezés meg végképp nem. Ettől egy kicsit tartok.

Vélemény, hozzászólás?

