Első ránézésre: Kaichou wa Maid-sama!, B Gata H Kei és Angel beats!

Na, ezennel el is indult a tavaszi szezon, bár ezek közt még nincs olyan sorozat, amit nagyon vártam volna :D.

Kaichou wa Maid-sama!

Történet: Misaki egy maid kávézóban dolgozik és semmiképp sem szeretné, ha ezt bárki megtudná az iskolatársai között. Persze a suli egyik legnépszerűbb sráca előtt lebukik.
Tetszik: karakterek, seiyuuk
Nem tetszik: könnyen ellaposodhat
Állapot: úgy tűnik ez lesz a szezon shoujoja, szóval folytatom.

B Gata H Kei

Történet: Yamada egy 15 éves szűzlány, akinek az a célja, hogy 100 fiúval lefeküdjön, de végül leragad egynél.
Tetszik: volt néhány jó poén
Nem tetszik: a történet mondjuk elég WTF 😀
Állapot: hát… azt hiszem ezt pihentetem :D. Ha később esetleg nagyon-nagyon-nagyon jókat hallok róla, akkor folytatom.

Angel Beats!

Történet: Otonashi felébred, megtudja, hogy halott és ráadásul nem emlékszik semmire.
Tetszik: seiyuuk (Kamiya Hiroshi :D), a történetből is jókat ki lehet hozni
Nem tetszik: néha az animáció furának tűnt, legalábbis a többi Key sorozathoz képest
Állapot: folytatom :).

11 hozzászólás

  1. Kaichouról nekem rajzolásilag kicsit az S.A ugrott be… történetileg és poénok kapcsán pedig a His and Her Circumstances. Nekem tetszik. 🙂 Mangát nem olvasom, viszont biztos, hogy nézni fogom. Még az Ookikut, a Majort, Arakawát, és a House of the dead leavest várom nagyon.

    Angel Beats meg talán… végül is Key… viszont szerintem megvárom, hogy végig érjen, és aztán egyben.

  2. Kaichounál a háttér, környezet grafikájára kicsit mást vártam, de majd megszokom. Én olvasom a mangát is, sztem nem rossz. De nem is kell túlságosan sokat várni tőle, egy jó kis egyszerű shoujo sztem. 😀 Én szeretem az ilyeneket. ^^

    B gata H kei első részébe belepörgettem XD, elég érdekes az alapsztori. XD Sok sorozatot akarok nézni ebből a szeontból, úgyhogy ezt inkább már nem kezdem el csak a lol kedvéért. XD

    Angel Beats eddig tényleg nagyon más a többi Key animetól. De vannak benne jó poénok, meg karakterek. 😀 Na meg igen, Kamiya Hiroshi. ^^ De asszem így egy rész után elmondhatom, h marad a Clannad a kedvenc Key animem. ^^

    Amiket nagyon várok, azok még ezután kezdődnek, (vagyis az egyiknél már volt egy pre-release): Working, Hakuouki, Senkou no Night raid.

  3. Jaj… Workinget kihagytam… szintén várom nagyon, mivel pre-airen már-már visítottam a röhögéstől.

  4. A Senkou no Night Raid engem is érdekel. 😀

  5. Hakuoukit én is várom. meg még a Tales of Symphoniát és az Uragirit.

    • Az Uragiri az most shounen ai vagy sem? Mert műfajnál írják, de egyszer valahol forumon azt olvastam, h nem is az. :/

      • Én úgy tudom shounen-ai, szóval biztos, hogy nézni fogom – persze a történet is érdekel. Kaichou folytatásra esélyes, kell egy szezonban egy shoujo. A fent említett másik kettőbe nem néztem bele, de szerintem nem is fogok.
        Amit várok még az Hakuouki és a Senko no Night Raid, habár egy csomó télit se fejeztem még be… ><"

  6. A Kaichou wa Maid-sama-t én most nézem és meg kel mondjam nekem nagyon tetszik=)…persze tudom, hogy nem egy Oscar díjas alkotás és nincs benne semmi magasztos mondanivaló, de éppen ezért jó, nem=)? Egy shoujo legyen is ilyen könnyed=)…és azt is tudom, hogy igazából semmi új nincs benne de azért be kell valani, hogy Usui nagyon jó=D ;)!

Vélemény, hozzászólás?

