Első ránézésre: Arakawa under the bridge, Hakuouki és Rainbow

Arakawa under the bridge:

Történet: Kout megmenti egy lány, Nino. Cserébe Kou teljesíti Nino kívánságát, ami nem más, mint a szerelem. Ezek után együtt él vele egy híd alatt…
Tetszik: seiyuuk (Sakamoto Maaya *___*), animáció
Nem tetszik: valaki igazán szólhatna már a rendezőnek, hogy próbáljon meg más stílusban is sorozatokat rendezni, mert már kezd unalmas lenni…
Állapot: mivel a rendezés alapján ez most egy “Bakemonogatari 2” és ilyesmihez nincs kedvem, egyelőre nem nézem tovább.

Hakuouki:

Történet: Chizurut egy éjszaka banditák támadják meg, majd szemtanúja lesz egy démon és a Shinsengumi harcának. Ezek után a Shinsengumihoz kerül, ahol eleinte nem tudják mit kezdjenek vele, de aztán kiderül, hogy Chizuru annak az orvosnak a lánya, akit ők is és a lány is keresnek…
Tetszik: opening, seiyuuk, szereplők, animáció
Nem tetszik:
Állapot: nézem tovább 🙂

Rainbow

Történet: 7 tinédzsernek kell együtt élnie egy javítóintézetben (vagy inkább börtönben…)
Tetszik: hangulat (bár elég nyomasztó, szóval csak azoknak ajánlom, akiket ez nem riaszt vissza), opening (a szezonból eddig ez a kedvencem :3), szereplők, animáció
Nem tetszik: könnyen átmehet műdrámába, de reméljük ez nem fog bekövetkezni
Állapot: folytatom~~~ (nemsokára talán már rendes RAW is lesz hozzá :D)

11 hozzászólás

  1. Az Arakawa-ba még csak belepörgettem, első részt majd megnézem tuti, aztán meglátom hogy lesz-e kedvem folytatni, majd lehet 2. rész után ítélkezem felette. 😀 De eddig tényleg Bakemonogatari 2. 😀
    Kamiya Hiroshi mondjuk jó mint mindig. 😛

    Hakuouki-val meg hasonlóképpen vagyok én is. 😛

  2. Nekem az Arakawa jött be eddig a legjobban, elég eredeti, és nekem nem tűnt Bakemonogatari 2-nek sem.

    A Hakuouki már más kérdés. Mivel nem vagyok nőből, a sok bishi nem tud odakötni a monitorhoz, a történet eddig elég semmilyen, és az első rész is unalmas volt (jó, tudom, mit várjak egy nőknek szóló dating-sim adaptációtól). Ja, és hol a majonéz?

    Rainbowhoz még subra várok, de mivel úgy hallottam, hogy a mangaka saját tapasztalatok alapján írta a mangát, szerintem nem lehet rossz. Ja, és a Madhouse gyártja, ami már szinte rögtön garancia a minőségre.

    Amúgy szerintem elég jó szezonnak nézünk elébe, elég sok animét kezdek el (csak aztán legyen is rájuk időm…). Talán ideje lenne feltámasztanom a blogomat is lassan, hogy írhassak is valahova róluk, mert kezdem már unni egy kicsit a MAL forumot (na meg az Animax forum is helyreállhatna már). 😛

    • A történet tényleg eredeti, a Bakemonogatari 2-t a rendezésre értettem, mert ugyanazokat az “eszközöket” használja a rendező :D.

      • Én valahol a 10. perc körül már eldöntöttem, hogy 10 pontot adok neki, tehát nem a legobjektívebb a véleményem, de szerintem ide jobban illik ez a stílus mint a Bakemonogatarihoz.
        És mért csak Bakemonogatari? Ugyan annyi Zetsubou sensei is van benne. 😛
        A főhős Kou Zetsubou sensei és Araragi fúziója, csak a hangja nem tudom melyikre hasonlít jobban.
        Nino meg Kafuka, Abiru és Kaede összegyúrva, egy csipetnyi Hanekawával és Hitagival.

        Rainbow is érdekesnek tűnik, de most hétről-hétre nem fogom nézni. Majd valamikor később talán

  3. Kinn a Hakuouki és a Rainbow első része? Nah, akkor mentem is toshóra. 😀

  4. Hakuoukinál nekem az nem tetszik, hogy harem játékból van. Én meg ennek nem néztem utána legelőször. Azt hittem valami jó kis PMK-s shinsengumi anime lesz megint 😀
    Ennek ellenére nézem tovább… csak ne másszon majd mindenki rá a csajra és kezdjenek el drámázni a közepe felé.

    • Én mondjuk tudtam, hogy milyen játék alapján készült, ezért nem csalódtam eddig benne :D… bár a drámázástól én is tartok, de remélem nem viszik majd túlzásba.

      Amúgy PMK szerű animét már én is néznék… bár folytatná a mangát a mangaka :(.

  5. kdanni: azért Bakemonogatari, mert azt nem olyan régen néztem, mint a Zetsubou senseit 😀 (de amúgy ja, a rendezés ott is ugyanilyen :D). Azt meg már én is megfigyeltem, hogy szeretik Kamiya Hiroshit foglalkoztatni :D.

  6. Hakouokit néztem ma este, nekem első rész alapján tetszett. Persze, nem PMK és a történetben biztos nem lesz olyan erős, de a karakterdesign sokkal jobban tetszett – bishi fanatizmusban szenvedek… ><" A majonézt és a haikukat remélem nem hagyják ki, a démoni Hijikata attól lesz igazán Toshi. Ha már démoni, akkor szerintem kicsit lágyszívűre csinálták – remélem csak egy rész erejéig tart. 😀 Opening okés, seiyuuk pedig nagyon ott vannak (Shinichiro Miki :3).

  7. Arakawa nagyooon jóóó! Nekem is Bakemonogatari ugrott be a rajzolásról elsőre, meg a gyors képváltásokról, hirtelen fókuszálásokról. Ennek ellenére totál egyedi. Bár nekem az “Édes November” című film története ugrik be róla elmebeteg kiszerelésben. 😀

    Rainbow és Hakuoki nekem ki fog maradni szerintem. Bár lehet majd egyszer adok esélyt neki.

    De végre van Major S6, és umai csinálja!!! Éljen! Meg Ookiku Furikabatte!

  8. Hakouokihoz már van is magyar felirat, így a napokban megtudom nézni. Remélem nekem is tetszeni fog.

    Arakawa sem hangzik rosszul.

Vélemény, hozzászólás?

