Első ránézésre: Senkou no Night raid, Ookiku Furikabutte ~ Natsu no taikai hen ~ és K-ON!!

Senkou no Night raid:

Történet: főszereplőink kémek és különleges képességeik vannak.
Tetszik: karakter design, hangulat, szereplők, seiyuuk
Nem tetszik: az elején az autós résznél nagyon fura volt a CG, remélem később ilyen nem nagyon lesz 😀
Állapot: folytatom 🙂

Ookiku Furikabutte ~ Natsu no taikai hen ~

Történet: ott folytatódik, ahol az előző sorozat véget ért… továbbra is figyelemmel kísérhetjük főhőseink baseball pályafutását.
Tetszik: szereplők, hangulat, seiyuuk
Nem tetszik:
Állapot: már nagyon vártam, szóval folytatom :3

K-ON!!

Történet: ez szintén ott folytatódik, ahol az előző évad véget ért… csak itt baseball csapat helyett egy együttest láthatunk 😀
Tetszik: karakterek, hangulat
Nem tetszik: opening (kifejezetten fájt hallgatni :S)
Állapot: folytatom 🙂

2 hozzászólás

  1. Senkounál a különleges képességekre nagyon kíváncsi vagyok.

    Ookiku jó mint az előző széria is volt. 😀

    És K-ON is hozza az előző sorozat hangulatát. Csak igen, az OP. XD Én mikor néztem, először azt hittem h biztos valami megvágott video, és az csak valami poén OP, nem az eredeti. Olyan, mintha valami vicc lenne. XD

  2. K-ON-t nem fogom szerintem nézni. 😀 Időm sincs rá, meg tudom mire számítsak. Nem nagy durranás sajnos, és lekötésre vannak más animék is. (Working pl 100x jobb :D, vagy Kaichou wa maid-sama, stb…)

    Senkou-ra nagyon kétkedve nézek, de majd egyszer sort kerítek rá.

    Ookiku meg nagyon alap. 😀 Csak én mondjuk előreolvastam anno a mangát, mert nem bírtam kivárni a 2. évadot. 😀

Vélemény, hozzászólás?

