Phantom – Requiem for the Phantom


Történet
: egy fiú magához tér egy szobában és semmire sem emlékszik. Hirtelen rátámad egy lány, akit végül sikerül legyőznie, de képtelen őt megölni. Ezután kiderül, hogy a lányt Einnek hívják és egy Inferno nevű szervezet legjobb bérgyilkosa, akit Fantom néven is emlegetnek. A fiúnak nincs sok választása, így végül Ein tanítványa lesz és Zwei néven ő is a szervezet bérgyilkosa lesz…

Az animét több arcra is lehet bontani. Ezzel nincs is semmi baj, de a két nagyobbik része hasonló sémára épül, ami engem eléggé zavart, azonban ettől függetlenül is jól felépített történetről van szó, amit még színesebbé tettek a mozgalmas akciójelenetek.

A karakterek egyszerre a sorozat erősségei és gyengeségei közé is tartoznak. Alapból remek szereplőgárdával operál a sorozat, akiket könnyen meg lehet kedvelni és akiknek a sorsa még érdekel is minket. A sorozat folyamán azonban kétszer is ugrunk egyet az időben, aminek az a veszélye, hogy az általunk kedvelt szereplők egyik pillanatról a másikra rengeteget változhatnak, ahogy teszik is ebben a sorozatban. Nem mondom, hogy így nem lehet őket kedvelni, de nem biztos, hogy úgy és annyira, ahogy előtte tette az ember. Itt leginkább Calra gondolok, akit az elején sokkal jobban szerettem… bár utána is megértettem őt, sőt, még vagány is volt, annyira más lett (főleg testileg… :’D), hogy nem tudtam rá ugyanúgy nézni. Arról nem is beszélve, hogy a második nagy arc hangulata is teljesen más lett (még mindig nem értem minek kellett pont iskolás környezetbe rakni…). A másik zavaró tényező pedig a következő: 2 (!) recap rész egy 26 részes sorozatban @___@.

Amit külön kiemelnék az az OST. Egyszerűen remek zenékkel van telerakva a sorozat, nem egyszer azért tekertem vissza 1-1 jelenetet, hogy valamelyik BGM-et még egyszer meghallgassam (azóta persze itt pihen lemezen az OST ;)).

Összességében jó kis akciósorozat volt, ám egy kicsivel többet vártam tőle.

Értékelés: 7,5/10

Első opening:

3 hozzászólás

  1. Ezt az animét is be kéne fejeznem. Akciódús részek nekem is tetszenek, de néha eléggé lassú.

  2. Én most akarom elkezdeni, de nem tudom hogy szügséges-e az előzőévad, ova ismerete?

Vélemény, hozzászólás?

