Első ránézésre: Ookami-san to Shichinin no nakamatachi, Kuroshitsuji II és The legend of the legendary heroes

Ookami-san to shichinin no nakamatachi:

Történet: főszereplőnk egy nagy vesztes, aki azt se bírja, ha nézik… és szerelmet vall főhősnőnknek, aki lapos mellű XD.
Itt most hanyagolnám a tetszik-nem tetszik részt. Méghozzá azért, mert elsőre nekem ez egy semmilyen sorozat. Nincs benne semmi, ami igazán megfogott volna (leszámítva pár jó poént), de olyan sincs benne, ami nagyon nem tetszene. Egyelőre folytatom.

Kuroshitsuji II

Történet: minden ott folytatódik, ahol az első sorozat befejeződött……. és tényleg! A KS stúdiója egy nagy TROLL! Direkt beadták ezt az új szereplő dumát a rajongóknak, pedig a fenéket lettek Aloisék a középpontban… Seb-chan és Ciel visszatértek :D!
KUROSHITSUJI FANS HAVE BEEN TROLLED!!!
Bennem most felébredt a remény, hogy talán láthatjuk majd a cirkuszos részeket… :).
Állapot: még szép hogy nézem tovább :D.

The legend of the legendary heroes:

Történet: főhősünk egy hős cuccait keresi.
Tetszik: grafika, seiyuuk, ending, hangulat
Nem tetszik:
Állapot: folytatom 🙂

14 hozzászólás

  1. A KS készítői nagyon átvágták a népet. 😀 Az összes trailer kamu. 😄 Alois nem is olyan kis aranyos, és hát vannak Sebastianék. 😀 Nagy meglepetés volt ez a kezdés. 😀

    Az LLH pedig bejön nagyon eddig. 😀

  2. A Legendás legendák legendájának legendájába lehet, hogy belenézek majd, ha már több rész kijött belőle,

    • Még mindig nem értem, hogy miért nem tudtak neki valami rövidebb címet adni :’D. Amúgy remélem, hogy nem fog ellaposodni… vágytam már valami fantasy animére és eddig ez pont jó.

  3. A Kuroshitsujinél tegnap én is néztem nagyokat, bemutattak két új főszereplőt, erre megjelennek már az első részben a régiek is. Ennyire kamuzni! Örülök neki azért. Kiváncsi vagyok mit hoznak ki belőle, ezzel a két párossal. De már nagyon várom a sub-ot. A legendásba akkor nézek bele majd csak, ha már van fogom tudni érteni is hogy miről beszélnek.

  4. Ahh, hát… nekem még az első széria részeit kellene megnézni X’DDD [ahaha, talán… talán vmikor DX]
    Szal, véletlen sem lesz szerencsém, hogy egy szemüveges komornyikot 1 résznél tovább is láthatok T^T

  5. Kamuzás nem is volt olyan rossz húzás. Így legalább mindenki pozitívan csalódik. 🙂

  6. Jogos 🙂

  7. o__O

    Ne már, hogy a Kuro II-ben Sebáék vannak. 😀 Akkor már zúzom is lefelé az első részt.

    Ookami-sant meg ma meglesem én is.

  8. Seba és Ciel felbukkanása miatt tutira folytatom a sorozatot. Pedig a rész elő felénél már majdnem dobtam a cuccot (még jó, hogy vártam még 10 percet 😆 )

  9. Hm, én végül is nem zárkóztam volna el az esetleges szereplő gárda cserétől, tekintve hogy az első évaddal is nagyot alakítottak odafenn “az nagy japániában”. Bízok a kiadóban 😀

  10. Nem mondjátok, hogy Seb és Ciel vannak a második szezonban? Teljesen el vagyok maradva, megyek és leszedem!

  11. Nálam a Mitsudomoe überelt 😀 A The legend of the legendary heroes folytatását várom. Az Ookami-sant pedig megnéztem kb az amit vártam, kaptafa. 😀 A Kuroshitsujit pedig még nem láttam, ennyire jó volt az első szezon?

    • Hmm… én a Kuroshitsuji mangát szeretem inkább, de azért az első szezon se lett rossz. Érdemes belenézni, de szerintem ki kell várni benne a Hasfelmetsző Jackes részeket, az az első komolyabb arc :).

  12. Ó, ó, ó, akkor tényleg van rá remény, hogy Joker is belekerül a sorozatba, ez esetben én is folytatom 😀
    Remélem ha a manga alapján mennek majd tovább, nem fognak annyira eltérni az eredeti száltól.
    Mondjuk a mangában volt egy rész -most nem spoilerezek-, ami nagyon nem tetszett, mert tele volt felesleges erőszakkal.

Vélemény, hozzászólás?

