Fullmetal Alchemist – Brotherhood: movie


Épp ma ért véget a sorozat és már be is jelentettek hozzá egy moviet :). Arról egyelőre semmi hír, hogy mégis miről fog szólni, de legalább lesz mire várni :).
(Magáról a BH-ról szerintem nem írok külön bejegyzést, hisz kb. ugyanaz vonatkozik rá, mint a mangára :D. Egyedül kb. azt róhatnám fel az anime készítőinek, hogy rengeteg jó és poénos jelenetet kihagytak, de ez legyen a legnagyobb baj… legyen azért a mangában néhány újdonság azok számára, akik még nem olvasták :D.).

4 hozzászólás

  1. Én remélem, hogy nem összegző vagy valami közbenső rész lesz, hanem valami ‘pár év múlva’ sztori. 😀

  2. Én ugyan még nem láttam a BH utolsó részét, de a manga befejezését meglestem, mert baromi kíváncsi voltam rá. Ha az anime is hasonló lezárást kapott, akkor nagyon boldog ember leszek.
    Mivel ennyire “tökéletes” végjátékot kapott a történet, el sem tudom képzelni, hogy a movie miről fog szólni!

  3. Amúgy hány részes a BH?

Vélemény, hozzászólás?

