Első ránézésre: Seikimatsu Occult Academy, Nurarihyon no Mago és Shiki

Seikimatsu Occult Academy:

Történet: főhősnőnk egy különös iskolát örököl…
Tetszik: hangulat, szereplők, ending
Nem tetszik:
Állapot: folytatom :).

Nurarihyon no Mago:

Történet: főszereplőnk 3/4 részt ember, 1/4 részt pedig youkai…
Tetszik: hangulat, szereplők (Yuki Onna rulez :D, Kana azonban nem szimpatikus… kár hogy úgy tűnik, ő lesz a szerelmi szál középpontjában…).
Nem tetszik:
Állapot: folytatom 🙂

Shiki:

Történet: egy csendes kis faluban járunk, ahova új lakók költöznek és ezek után különös dolgok történnek…
Tetszik: hangulat, szereplők,
Nem tetszik:
Megjegyzés: eddig minden animét imádtam, amit Fuyumi Ono munkái alapján készítettek. A Ghost Hunt és a Twelve kingdoms is remek alkotások a maguk műfajában, szóval a Shikitől sem várok kevesebbet. A lassabb kezdés pedig nem rémít meg, mert a fentebb említett két sorozat is hasonló tempóban indult, aztán pedig nagyszerűek lettek :).
Állapot: folytatom

Nálam ezennel ki is fújt a nyári szezon :).

8 hozzászólás

  1. A NuraMago miatt nem kell aggódnod, szerelmi szál szinte alig van a mangában. ^^
    A Shikihez meg én is nagy reményeket fűzök, remélem nem kell csalódnom benne.

    • Igen, sejtettem, hogy szerelmi szál nem lesz a központban, de valahogy az jött le az első részből, hogy ha valamennyi lesz is, akkor az Kanával az élen :D.

  2. Mindhárom tetszett első epizód alapján, Shikinek belekezdtem a mangájába kíváncsiságból, egyelőre az azért jobban tetszik. 😀 Szerintem a nyár legütősebb darabjai.
    Én még SengoBasa 2-t várok nagyon! *__*

  3. Ezek szerint nem olvasod a mangát Nuránál Leara…. 🙂 Szerelmi szál nem igazán lesz, és ha lesz is, az is inkább Yuki Onna irányába… de mivel csak 24 részes lesz, el se jut az anime az érdekes és igazán durva részekig… sajnos.

    • Hmm… tényleg nem olvasom :D. Mondjuk direkt… akartam, de aztán láttam, hogy jön az anime és inkább megvártam :D… így elkerülhető, hogy esetleg csalódás legyen^^. Majd utána elkezdem a mangát :).

  4. Én is jobb szeretem először az animét megnézni és utána olvasni el a mangát.
    Első rész alapján amúgy bejött a NuraMago, remélem továbbra is ilyen jó lesz, sőt még jobb 🙂
    Hmm, Shiki-be én is bele akartam nézni, remélem a héten már jut rá időm.
    Amúgy NuraMago hétfőnként jön majd ki? Mmint a raw.

    • Igen, úgy emlékszem, hogy hétfőnként jön ki :D.

      • Téves, mert kedden… ugyanis késő éjjel jelenik meg hétfőn, de akkor még RAW sincs, és az már kedd hajnal tulajdonképp. Felirat is kb. kedden várható mindig.

        Meg én is fordítom. 😛 Ám eleje alapján jó lesz a Nura… követi a mangát, rajzstílusban se nagyon változtattak, és az ilyet szeretem.

Vélemény, hozzászólás?

