One piece: Strong world


A 8. és 9. movie csalódása után már minden OP rajongó epekedve várta ezt a mozit. Nem véletlenül: maga Eiichiro (G)Oda írta a sztorit és a forgatókönyvet. Jött rengeteg promó, ráadásul az itteni ellenség még a canon sztoriba is bekerült.
Megérte a várakozást? Azt kell mondanom, hogy meg :). BEST SHOUNEN FIGHT MOVIE EVER!

Történet: egyetlen kalóz van, akinek sikerült megszöknie a börtönből, Impel downból: Shiki.

Shiki

Ez azonban 20 évvel ezelőtt történt, senki sem várta, hogy ismét felbukkanjon. Ám főszereplőinket pont vele hozza össze a sors és miután Nami  remek időjárás érzékének köszönhetően megmentik az ő csapatát is egy hatalmas ciklontól, Shiki először köszönetet mond nekik, majd elrabolja Namit, hogy legyen az ő navigátora.

Természetesen Luffy nem szereti, ha bárki is bántani merészeli a nakamáit, szóval Nami elrablását sem hagyja annyiban. Nem mintha féltenie kéne a navigátorát, megszökik ő magától is… csak akkor változnak meg a dolgok, mikor rájönnek, hogy Shiki mit is tervez valójában.

Nami megtudja mit tervez Shiki…

A történetről röviden ennyit, nem szeretnék mindent lespoilerezni ;).

Ez a movie már csak azért is tetszett az első perctől kezdve, mert együtt van a csapat. Már nagyon rég láttuk őket így :(.
Az OP hangulatot pedig talán mondanom se kell, hogy hozza, hiszen Oda maga írta. Ismét rengeteg érdekes teremtményt sorakoztat fel, ezen már meg sem lepődöm… ám amilyen poénokat bele tud csempészni!

Nos igen… Franky rulez :D!

Az animációra nem lehet panasz, mindenki nagyon szépen volt megrajzolva, nem igazán láttam furcsa fejeket. Az azonban meglepett, hogy Robin szeme barna lett @__@ (nem mintha zavarna, csak csodálkoztam :D):

Robin barna szemmel.

A poénok pedig a régiek: nem egyszer fetrengtem a röhögéstől. Hiába ismerjük már jól a szereplőket, valahogy a poénjaik sosem unalmasak (gondolok itt pl. Sanji nő imádatára :D).

A képből nem sok látszódik, de az egyik legpoénabb jelenet 😀

Nami-swaaaaaaaan!

Luffy in fanboy mode~

Yohohoho!

A poénokon kívül pedig tele van a film cool jelenetekkel, bár ez főleg Luffyról mondható el. Hiába imádom Luffyt olyan kis idiótának, amilyen, mégis rendkívül élvezem, amikor átmegy komolyba és megmutatja, hogy milyen kapitány is valóban.

Luffynak nem tetszik Nami búcsúüzenete…
Our captain is too cool~

Luffynak többször kellene öltönyt hordania^^
Meg Zorónak is…

Hogy ne csak jót mondjak a movie-ról: a végső harc túl rövid lett, nem kell tőle megváltást várni. A fentebb leírtak csak a shounen fight moviek-on belül értendőek, hisz azért messze elmarad a sorozattól, ami mondjuk nem csoda. Aki azonban szereti az OP-t és kellemes kikapcsolódásra vágyik, azok mindenképp nézzék meg. Bár a Strong worldöt talán még azoknak is ajánlom, akik nem nézik magát a sorozatot, kikapcsolódásnak még nekik is jó lehet :).
Ráadásul van még mit várni: a Blu-Ray kiadáson lesznek kimaradt jelenetek, szóval azt hiszem nem most láttam utoljára a Strong worldöt ;).

Értékelés: 9/10

6 hozzászólás

  1. Ugyan még sehol nem vagyok OP terén (értsd, el sem kezdtem, de egyre inkább azt veszem észre, hogy már csak idő kérdése, mikor vágok bele :3), de ezt a filmet valamiért lekaptam, és ma tervezem is a megvaccsolását. Ki tudja, lehet ez lesz majd a végső löket, ami rávesz a sorozatra is. 😀

    (Btw elkezdtem pótolgatni a Kuroshitsuji mangát, szal reményeim szerint, de hamarosan behozom a lemaradásomat. ^^)

    • Ó, pedig szerintem tetszene neked az OP, ha belelendülsz^^. Tudom, hogy sok választ el még tőle, de ami most folyik a mangában, az valami fergeteges és szerintem neked is tökre tetszene 😀 (néha azon gondolkodom, hogy talán hetente kéne róla blogolni, mert egyszerűen lefáraszt, hogy nincs Animax fórum, ahol ki lehetne vesézniXD).

      KS mangával meg hajrá, pont most lett vége egy újabb arcnak, ami bár nem volt olyan mozgalmas, mint a cirkuszos, de nekem bejönnek az ilyen Sherlock Holmes-szerű sztorik :D.
      Én Bleach mangán gondolkodom, igaz anno kissé untam, de ahogy elnézem, azóta a Karakurás harcoknak vége, szóval talán így egyben jobban be fog jönni.

  2. Ide meg elfelejtettem írni. 😀

    4. mozival együtt ez lett a másik kedvenc OP mozim. 😀 Nagyon jó volt, tényleg hozta az OP fílinget. És tényleg olyan jó volt együtt látni a csapatot. ^^ Úgy hiányoznak.

    Az Usopp ajtóberugós jelenet az egyik kedvencem, azt nagyon sokszor visszanéztem már. XDDD De a Sanjisokat is imádom. (Külön köszönet, hogy utólag tettél be egy Sanjis képet. 😛 ) Meg imádom mindenkiét, nah. XD

  3. Junchi sztem ezt a muvit akkor érdemes megnézni ha már végeztél a sorozattal. Mert itt lespoilerezik neked a legjobb mozdulatait mindnekinek.

Vélemény, hozzászólás?

