Első ránézésre: Oreimo, Star driver és Otome Youkai Zakuro

Ore no imouto ga konna ni kawaii wake ga nai:

Történet: főhősünk húgának furcsa hobbija van…
Tetszik: hangok (Nakamura Yuuichi~)
Nem tetszik: –
Állapot: egyelőre nálam a semmilyen kategóriában van, de pár részt még mindenképp megnézek.

Star Driver:

Történet: legendary pretty boy 😀
Tetszik: szereplők, hangok, mechák
Nem tetszik: –
Állapot: folytatom

Otome Youkai Zakuro:

Történet: főszereplőink youkaiok ellen harcolnak.
Tetszik: szereplők, grafika
Nem tetszik: –
Állapot: folytatom, sokkal jobban tetszett, mint vártam :).

6 hozzászólás

  1. Látom a Star Driverben téged is a legedary pretty boy fogott meg! XD Én szénné röhögtem magam az első részen, remélem tudják majd tartani ezt a színvonalat.

    A Zakurót meg lehet, nekem is néznem kéne.

  2. A Star Drive jó volt, a mecha ellenére is 😀
    Ore no imouto ga: Nekem nagyon bejövős cucc.
    Otome Youkai Zakuro: Nem kóstoltam még bele. A trailer elég lapos volt.

  3. Otome Youkai Zakuro: Tényleg nem rossz, jobb lett mint vártam.. Az ilyen stílusú animéknek az op zenéje miért mindig “electro”-jpop? 😀

  4. Én még csak kettőbe néztem bele a fent említettek közül. A Star Driver első része nekem nem tetszett, ez a Ginga Bishounen dolog nekem már egy kicsit sok volt, de úgy voltam vele, az első négy részig nem adom fel. Tegnap megnéztem a második részt is és sajnos az sem tetszett jobban az elsőnél, sőt egyenesen rémálmokat okozott – azt álmodtam, hogy anyu belehabarodott a galaktikus szépfiúba és otthagyott engem és a húgomat (amúgy meg öcsém van) XD
    Szóval még erőteljesen gondolkodom, hogy folytassam-e egyáltalán 😀

    Otome Youkai Zakuronak csak az első részét láttam és nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Ezt még biztosan megnézem, valószínűleg ha már az összes része lement. Sokan mondják rá, hogy nagyon jó.

Hozzászólás