Első ránézésre: Togainu no Chi és Kuragehime

Kicsit megkésve, de még van 2 sorozat, amit elkezdtem az őszi szezonból.

Togainu no Chi

Történet: főhősünket lecsukják olyasmiért, amit nem követett el…
Tetszik: seiyuuk
Nem tetszik: túl darkos és cool akar lenni.
Állapot: megnézek még 1-2 részt, ha azok is ilyen erőltetettek lesznek, megy a süllyesztőbe. Eddig számomra a szezon legnagyobb csalódása.

Kuragehime:

Történet: főhősnőnk imádja a medúzákat. Egy nap találkozik egy gyönyörű “lánnyal”…
Tetszik: hangulat, szereplők, seiyuuk
Állapot: hát ez baromi jó volt! Eddig a Bakuman első részét tartottam a legjobbnak, de ez most átvette a vezetést. Ha így folytatják, még a végén a kedvencek közé is bekerülhet :D.

Ezeken kívül nézem még a Hakuouki és az Arakawa under the bridge folytatását is, de ezekről most nem írnék külön :).

6 hozzászólás

  1. Togainu no Chi eddig nekem is nagy csalódás, a történet vezetés nagyon béna, és még az animáció is gáz. Ha így marad a végén egyedül a bishik miatt lesz értelme nézni.

    A Kuragehime viszont nálam is nagyon bejövős, eddig ez a szezon legjobbja. ^^

  2. A Togainu no Chi első része még bejövős volt számomra és nem csak a bishik miatt a post-apokalalipszis és az akció is jó volt, de a grafikája mint egy Naruto S. filler.

    A Kuragehime tudtam hogy jó lesz, de azért ennyire..
    A trailer pedig nem volt nagyszám. Most a Bakuman után van a sorban, de ez még változhat..
    Számomra is lehet kedvenc lesz. 😀

  3. Ja és kiraktalak a blogok közé, remélem nem gond. 😀

  4. Nekem semmi bajom a grafikájával, nekem nagyon bejön, ha jobban megnézük sokszor jobb is mint a játékban volt, meg alapvetően dettó olyan az egész grafika :3

  5. Én nem játszottem a TnC játékkal, így arról nemigen tudok nyilatkozni, de a sorozat grafikája szerintem hol nagyon jó, hol elég elnagyolt. Bár szerintem javulóban van. Kissé pörgősebbre számítottam, de nem baj, nekem tetszik így is. Mondjuk Shiki-t igazán mutathatnák többször is. Eddig a legjobban a hatodik rész tetszett, a vége baromi jó lett szerintem, már nagyon várom a folytatást.
    Az OP nem igazán tetszik, de azt sem mondanám, hogy rossz, az ED meg ugye mindig más, nekem az első és hatodik tetszett eddig.

    Kuragehimét nem láttam még, talán ha lefutott, akkor megnézem egyben.

Vélemény, hozzászólás?

