Első ránézésre: Gosick, Madoka Magica és Yumekui Merry

Gosick

Történet: főhősünk találkozik egy lánnyal, aki zseniális detektív
Tetszik: hangulat (az a város meg a könyvtár *_____*), szereplők, ending
Nem tetszik: az első részben nem fektettek túl nagy hangsúlyt nyomozásra, remélem később ez másképp lesz ;).
Állapot: folytatom

Madoka Magica

Történet: Madoka egy átlagos lány. Egyik nap egy új lány érkezik az osztályukba, akit Madoka előző esti álmában már látott…
Tetszik: hangulat
Nem tetszik:
Állapot: folytatom

Yumekui Merry

Történet: Yumeji 10 éve lát az emberek körül színes aurát, amiből meg tudja állapítani, hogy az adott személynek milyen álma volt. Ugyanennyi ideje pedig ő maga is lát egy fura álmot…
Tetszik: szereplők,  hangulat
Nem tetszik: a CG néha fura volt
Állapot: folytatom

4 hozzászólás

  1. Most teljesen megegyezik a véleményünk. 🙂

  2. Én ezek közül csak a Gosickot nézem, de egyenlőre várakozó állásponton vagyok vele. A könyvtár tényleg eszméletlenül jól nézett ki, de a krimi része eddig gyenge volt, mint a harmat.

  3. A könyvtár nekem is nagyon megtetszett a Gosickben. :mrgreen:

    A Madokásban engem eddig semmi nem fogott meg. 😦 Se hangulat, se szereplők, se történet, semmi. Na jó, a zene is az igen. 😀

  4. A három közül nekem a Yumekui meg a Gosick egészen jó, simán elnézegethető hétről hétre, de bár a Modoka-t is nézem, az van hogy áll pár napot a gépemen… hangulat kell hozzá. Nem rossz, de az átlagosnál is alig jobb. De ha már elkezdtem… A Togainu-t is végignéztem anno, pedig hát az tömény gyötrelem volt… 😦

Vélemény, hozzászólás?

