Első ránézésre: Fractale és Hourou Musuko

Fractale

Történet: főhősünk, Clain egy átlagos napján találkozik egy lánnyal, Phryne-nel akit üldöznek.  Miután megsérül, Clain hazaviszi magához, de Phryne nem sokkal később le is lép és egy medált hagy ott a fiúnak…
Tetszik: hangulat (mintha valami Ghibli filmet néznék :D), szereplők, zenék
Nem tetszik: a manga még nem túl régóta fut, szóval nem fog meglepni, ha valami semmilyen befejezést kapunk…
Állapot: folytatom 🙂

Hourou Musuko

Történet: főszereplőink egy fiú, aki lány és egy lány, aki pedig fiú szeretne lenni…
Tetszik: animáció, színek
Nem tetszik: belevágtak a közepébe. A manga olvasók szerint kb. 5 kötetet átugrottak :’D. A téma sem áll közel hozzám, de mivel még nem láttam ilyesmivel foglalkozó animét, így valamennyire érdekel is.
Állapot: pár részt még biztos megnézek, ha másért nem is, a grafika miatt 😀

Nálam ennyi lenne a téli szezon. Összességében azt kell mondanom, hogy egész jó sorozatok indultak :). Meg nem tudom, hogy figyelte-e valaki (bár ez ízlés kérdése is), de a legtöbb mostani sorozatnak egész jó OST-ja van ;).

5 hozzászólás

  1. Fractale tényleg jó volt, talán a legjobb kezdést tudhatja magáénak a szezonból – legalábbis szerintem. :3 Jó kis eye-candy + lélekerősítő így vizsgaidőszak közepén. 😛

  2. Hourou Musuko-val és is hasonlóképpen vagyok, mint te. A Fractale meg kellemes meglepetés volt nekem, mert nem vártam tőle sokat, és mégis ez tetszik eddig a legjobban ebből a szezonból. ^^

    Amúgy a Fractale originál anime lesz, a manga csak azután indult el, hogy bejelentették az anime sorozatot, úgyhogy mindenképp le fogják zárni a végén a sztorit (kivéve persze, ha következő szezonban gondolkodnak).

  3. Oh, a Fractale nekem is nagyon bejött, az egyik legjobb eddig a szezonból. 🙂
    A Hourou Musuko-t is nézegetem, de ez még az én türelmemnek is lassú és semmilyen…

Vélemény, hozzászólás?

