Mangák: KS, KH, Yukarism és Dogs

A minap nézegettem, hogy mennyivel több animés bejegyzés született, mint mangás. Pedig olvasok én mangákat, csupán a 95%-uk még jelenleg is fut, szóval bejegyzés is csak némelyikből születik. Ráadásul sok olyan is van, amiről bár mondanék valamit, mégse teszem (vagy lustaságból, vagy mert nincs olyan fórum, ahova leírhatnám). Ezért gondoltam arra, hogy ilyen vegyesen írok pár gondolatot néhány mangáról, amikor van belőlük új rész, vagy esetleg felkeltette a figyelmemet valami újdonság. Az alapötletet egyébként Kdannitól vettem, akinek mindig is nagyon szerettem olvasgani az ilyesfajta bejegyzéseit, szóval remélem nem veszi zokon, ha én is belekezdek valami hasonlóba :).

Bővebben a bejegyzés tartalmáról, hogy aki nem akar semmit lelőni magának, az ne olvasson tovább:
Rövid kis bemutató: Yukarism 1. fejezet
Kuragehime 38. fejezet SPOILER
Kuroshitsuji legújabb fejezetek (53-ig) SPOILER
Dogs: Bullets&Carnage legújabb fejezetek (58-ig) SPOILER

Yukarism:

Múltkor nézegettem az Omari’s sister blogját, ugyanis ők scannelik az Akagami no Shirayuki himét. Mivel az AnSH csak kéthavonta jelenik meg, gondoltam keresgélek náluk valami “friss húst” és végül erre esett a választásom, mert a történet szerintem eléggé érdekes. Adva van a főszereplőnk, aki emlékszik az előző életére (legalábbis nagyjából). Mivel az Edo-korban élt, így mindenféle különösebb utánanézés nélkül tud remek könyveket írni erről a korról. Egy nap találkozik egy lánnyal, aki nagy rajongója és aki valamiért nagyon ismerős a fiúnak…
Annyit elárulok, hogy már a végén láthatjuk főhősünk Edo-kori énjét is, ami jó kis meglepetés ;).
Az első fejezet alapján szerintem remek kis manga lehet belőle, rengeteg lehetőség van benne, a rajzolás pedig nagyon szép^^.

Kuragehime ch. 38:
Ha röviden akarnám összefoglalni ezt a fejezetet, annyit írnék, hogy: awwwwwwwwwwwww <3. De nézzük, hogy miért :D.

Pici Kura-pyon… ez már önmagában is csak nyerő lehet :D. (Ha valakit érdekel a szöveg a képen, csak annyi van ott, hogy “ő itt a kisöcséd, Kuranosuke”).

Búcsú anyucitól :'(.

Bár Kura-pyon itt még szomorú és magányos, hamarosan összebarátkozik a bátyussal és este együtt makaróniznak :D. This is the beginning of a beautiful brotherhood :).

És a végén: Rina-san! Lehet, hogy nemsokára újra találkozik a kisfiával? Az az egy biztos, hogy kér valamit Shuutól, amit “csak tőle kérhet”.

Kuroshitsuji:
Az első és számomra legfontosabb, hogy lett egy új kedvenc szereplőm, aki már-már egy szinten mozog nálam Sebastiannal :D.

Íme a Phantomhive család új inasa: Snake :D! Ciel elég szemét módon a szemébe hazudott, de így legalább náluk maradt.

És íme az új arc: zombik! Jobban mondva nekem kicsit olyan érzésem van, hogy a mangaka a vámpíros és zombis sztorikat fogja keverni (legalábbis gondolom, hogy nem véletlenül hívják úgy a dokit, ahogy :D).

Szeretem, mikor Cielnek le kell égetnie magát (legalábbis ő annak érzi).

És igen, íme az egyik oka annak, hogy a mangát sokkal jobban szeretem, mint az animét: a szereplőket valahogy szerethetőbbnek ábrázolja, főleg Cielt. Míg az animében nekem végig olyan semleges maradt, addig a mangában több oldalát is megmutatja, itt pl. az aranyos zavarbajövőset :D.

Dogs: Bullets&Carnage:
Kicsit már kezdtem unni a visszemlékezős fejezeteket, de most végre végük és… megjött Magato :D. Úgy tűnik egy ideig Naoto lesz a középpontban, aminek kifejezetten örülök, kevés ilyen coolos női főszereplőt látni ;).

Ezen az oldalon behaltam :D.

8 hozzászólás

  1. Dehogy veszem zokon, nekem kéne megköszönni az ingyen reklámot. 😀
    Ráadásul most azt is megtudtam milyen érzés lehet mikor én emelem ki moe vagy echi jelenetek. Nem nagyon érintett meg a chibi Kuranosuke, vagy tsundere Ciel. 😛
    Viszont többnyire a fanservice jelenetek spoilerznek a legkevesebbet, ezért (is) használom inkább ezeket.

    Kuroshitsuji utolsó arcjai nagyon poénosak, a Sherlock arc, most meg a zombi arc. Bár az legutóbbi shinigami kaszája kicsit kiveri a biztosítékot. 😀
    Remélem a Cirkusz arc valamilyen formában előkerül még, mert számomra túl drasztikus lezárást kapott. Snake alkalmazása miatt legalább ennek nőtt az esélye.

    Dogs-on régóta gondolkozom, ráadásul a képregényboltba ahova járok a felső polcon ott szokott lenni az első pár kötet, mindig rápillantok ha éppen nem jön meg a rendelésem, de eddig nem sikerült rászánnom magam, hogy megvegyem. 🙂
    Amúgy is próbálok seinen sorozatokat felvenni a listámra. A Vagabond után ez a következő amire gondoltam.

    • No igen, nem csak ti tudtok odalenni a nektek való moe jelenetekért :D. Mondjuk animéből tényleg hiányoltam, hogy Cielnek kb. semmilyen aranyos jelenete nem volt, pedig ez is a személyiségéhez tartozik :D.
      Most hogy Snake velük van, idővel szerintem rá fog jönni az igazságra… bár annyira nem akarom, hogy ellenségek legyenek, mert tökre élvezem, hogy velük van :D.
      A Dogs meg jó, én főleg a rajzolása miatt szeretem, az úgy valahogy alapból megadja a hangulatot :).

  2. Wai Chibi Kura-pyon! ^^
    Nagyon érdekelne, hogy anyu miért hagyta el, és hogy vajon most merre lehet.

    A Kuroshitsuji mangában Ciel tényleg sokkal szerethetőbb, meg Seb karaktere is más egy kicsit, plusz az animével ellentéteben itt nem erőltetik annyira a BL témát sem.

    Naotót meg én is bírom, az a jelentem meg poén volt. XD

    • Ja, az sajna nem volt még benne, hogy miért hagyta ott, de remélem nemsokára az is kiderül :D.

      Ó, tényleg a BL… nos igen, a mangában tényleg nem erőltetik, nincsenek olyan sikamlós jelenetek, mint az animében :D. Fanservice van, de BL annyira nem.

      Egyébként szerintem neked tetszene a Yukarism is :3.

  3. Ej, Dogs, de be kéne azt is hoznom (pláne így, hogy Naotót rakják a középpontba)… ^^” Meg persze a Kuroshitsujit is… ^^”

    Időőt akarok!

  4. Mivel, még mindig nem érkeztek meg a karácsonyra rendelt Eyeshild21 kötetek, meg vettem a Dogs 0. kötetét.
    Be volt fóliázva, amit csak most volt időm lebontani, így belelapozni se tudtam eddig, arról ne is beszéljünk mikor tudok belekezdeni az olvasásba. Első látásra tetszik. Bár mintha kicsit sok lenne a fehér háttér. 😀
    Ha belekezdek majd biztos írok róla.

  5. […] Mindenkinek köszönöm aki ez az egy év alatt erre nézet. Remélem nem voltam teljesen unalmas. Tényleg!, jól esne valami feedback, építő vagy romboló kritika egyaránt, csak tudjam, hogy valami érzést mégis váltok ki valakiből ezzel amit csinálok. Eddig ami a legjobban esett: Leara ez a bejegyzése. […]

Vélemény, hozzászólás?

