Natsume Yuujinchou 3. szezon és Hotarubi no mori e mozi


Na végre jó hírek! Natsume 3. szezont sejtettem, hisz már az előző havi Lala magazinban is írták, hogy lesz valami nagy bejelentés, de azért senki sem akarta biztosra venni, hogy ez nem más, mint egy 3. szezon :).  Ráadásul ugyanaz a stáb is, akik az első kettőnél voltak (Takahiro Omori továbbra is a kedvenc rendezőm).
A Hotarubi  no mori e pedig Midorikawa Yuki egy régebbi one-shotja, ami rövidsége ellenére remek darab. Kíváncsi vagyok milyen mozit csinálnak belőle, de egy kis kiegészítéssel nagyon szép drámát lehetne belőle kreálni :). És ami a legjobb: ezt is Takahiro Omori rendezi :D!
A hírek ANN-en:
Natsume yuujinchou 3. szezon
Hotarubi no mori e mozi

6 hozzászólás

  1. Pont az előbb olvastam Elhaym-nál is, hogy lesz Natsume 3. szezon. Ez annyira -annyira jó hír *-*. Büty virul így este tájon. 😄

    Erre a movie-ra is kíváncsi leszek. 🙂

  2. Én harmadik szezonról nem is mertem álmodozni, max. csak egy néhány részes OVA sorozatról, úgyhogy ez most kellemes meglepetésként ért. Reméljük lesz legalább 24 részes, elvileg manga alapanyag lenne hozzá. ^^

    A Hotarubi no Mori e meg már mangában is nagyon tetszett, azt hiszem talán még te ajánlottad, szóval azt is biztosan meg fogom nézni.

  3. Annyira örülök mindkét hírnek! 😀
    Alig várom, hogy újra láthassam (és hallhassam 😛 ) Natsumet. 🙂

  4. Ez nagyon jó hír, hogy jön a Natsume 3. szezonja! 😀

    De lehet, hogy sokat kell majd erre várni, mert Japánban káosz uralkodik a földrengés miatt…

    • A tavaszi sorozatok időben elindultak, szóval ha addig nem történik valami még rosszabb dolog, akkor szerintem elindul júliusban… akkora tervezik :).

  5. Natsume… jaj annyira boldog vagyok, hogy elképzelhetetlen. Nyárra csupa szép dolgot terveznek be. (L)

Vélemény, hozzászólás?

