Első ránézésre: Hanasaku Iroha, Gintama’ és Sket Dance

Hanasaku Iroha

Ez volt az a sorozat, amiben nem voltam biztos, hogy elkezdem, de aztán vasárnap unatkoztam és ha már úgyis kint volt az első része, megnéztem. És milyen jól tettem! Talán nem kéne még ilyet kijelentenem már most, de eddig a szezon meglepetése. Kellemes hangulat, érdekes szereplők, gyönyörű grafika. Mindenképp megérte :D!

Gintama’

Erről nincs sok mondanivalóm, minden ott folytatódik, ahol abbahagytuk. Elég erős arc-kal kezd a sorozat (ezt azért mondom, mert ebbe a mangában is beleolvastam :D). Jó lesz hetente Gintamázni :).

Sket Dance

Nem egészen erre számítottam, bár tény, hogy fogalmam sem volt, hogy miről szól… csupán azt tudtam, hogy a manga elég népszerű :D. A szereplőket eddig bírom,  ráadásul az első részben is volt számomra kicsit meglepő dolog. Úgy tudom, hogy a mangában pár részes arc-ok vannak csak, szóval remélem azok színvonalasak és nem fog ellaposodni a későbbiekben.

(És jöhetne már a Deadman Wonderland :D!)

4 hozzászólás

  1. Hanasaku tényleg jó volt, bár félek, hosszabb távon átfog csapni unalmasba…

    Gintama’ az Gintama, Sket Dance-t meg ma meglesem. 😀

    DW-re meg +1. (U-n chilip linkelte az Op-t és Ed-t tartalmazó trailereket.)

    • Igen, tegnap láttam azokat ANN-en :D… az opening számba már most belezúgtam, az ending viszont nem nagyon jön be… de nem is ez a lényeg :D.

  2. Szia!

    Nem tudom, tudnál-e segíteni, de nagyon megköszönném, ha leírhatnék az alábbiakban egy hirdetést, ami így szól:

    Scott Pilgrim kivételes átlagélete és Scott Pilgrim a világ ellen, vagyis a Scott Pilgrim képregénysorozat első két kötete magyar változatban 2400 forintért eladó. Valamint (ugyanitt:D) DearS manga első kötet angolul 1400 Ft, Shakugan no Shana manga manga első két angolnyelvű kötete 2400 Ft-ért eladó.

    Amennyiben tudsz valakit, netán téged érdekel, írj az e-mail címemre. Fontos lenne, és előre is köszönöm!

  3. A Hanasaku Iroha valami fantasztikusan kezdett, bízom benne, hogy így is marad. A SD se volt, de közel se voltam úgy elájulva. Majd meglássuk, mit hoz ezután. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

