Első ránézésre: Maria Holic Alive, C és AnoHana

Maria Holic Alive

Az első sorozatot úgy néztem, hogy már vége volt, de heti egy rész adagolásban valahogy jobb :D. Mariya továbbra is nagyon jó arc, remélem többet fog szerepelni, mint az első részben.

C

Na, hát ez érdekes. Nagyon jó kis kezdet, de remélem később nem fog veszíteni a lendületéből. Az animáció szép és az egyik szereplő nagyon emlékeztet a Bolond Kalaposra 😀

AnoHana

Na, a sorozat, aminek nem fogom végig leírni a címét :D. Az előző szezonban számomra nem volt emlékezetes drámai sorozat, most azonban úgy tűnik kettő is lesz.  A Hanasaku Irohához hasonlóan nagyon meggyőző volt az első rész… kíváncsi vagyok a kettő közül végül melyik lesz nyerőbb :). A sztoriról csupán annyit tudtam, hogy pár barát már rég szétszéledt, de a körülményekről fogalmam sem volt, szóval jó kis meglepetés volt :).

4 hozzászólás

  1. A C nekem is tetszik, eddig ez jön be legjobban a szezonól. Az a fickó meg tényleg kiköpött Bolond Kalapos 😀

    Az Ano Hanában (meg se kísérlem megjegyezni a teljes címét ^^’) viszont még szoknom kell a női főszereplő értelmi fogyatékos viselkedését.

  2. Ano Hanaval megint felcsigáztál, így most már két olyat is nézek a szezonban, amit nem terveztem. XD De mindig csakis 8+os sorozatokra “beszélsz rá”. 😎

  3. Hasonlóképp érzek, az AnoHana nagyon jól kezdett, az első részt imádtam. A C is érdekesnek tűnik, bár eddig kissé zavaros, de kíváncsivá tett a folytatásra. 🙂

  4. A C érdekel a legjobban az új szezonból. (Mondjuk a C-n kívül egyelőre még csak a Steins Gate-et láttam eddig. :D)

Vélemény, hozzászólás?

