Első ránézésre: Deadman Wonderland és Ao no Exorcist

Deadman Wonderland

Mit is mondhatnék? Nagyon vártam már ezt a sorozatot és eddig nem csalódtam. A cenzúra kb. olyan, amilyenre számítottam, de a DVD kiadáson talán ennyi sem lesz. Az egyetlen bajom még mindig az, hogy 12 részes lesz… kíváncsi vagyok, hogy valahol elvágják a történetet, vagy anime original endinget kapunk (remélem nem az utóbbi lesz, mert a DW egy olyan sztori, amire szerintem semmiképp sem elég 12 rész, bármennyire is átírják a sztorit).

Ao no Exorcist

Ez a sorozat a másik, amit a leginkább vártam és szerencsére ebben sem csalódtam. Az az igazság, hogy pár nappal az anime premiere előtt belelestem a mangába is, ami végképp meggyőzött. Úgy hallottam, hogy 24 részes lesz, de szerintem itt tuti anime originalba mennek majd át (tudtommal a manga is olyan 24 fejezet környékén jár).

Összességében ez egy nagyon erős szezon, nem tudom mikor volt utoljára, hogy mindegyik sorozat, amit elkezdtem, ennyire elnyerte a tetszésemet :). Már csak az kell, hogy később se okozzanak csalódást és akkor majd nagyon nehéz dolgom lesz a “Best of anime 2011” bejegyzéssel :D.

4 hozzászólás

  1. Ebben a kettőbe én is belekezdtem 🙂
    Nekem a Deadman Wonderland első rész alapján annyira nem nyerte el a tetszésemet. Még megpróbálkozom pár résszel, aztán meglátjuk, mert nem szeretek 1 rész alapján dönteni.
    Viszont az Ao no Exorcist rettenetesen megtetszett már rögtön az első rész alapján és a második is legalább olyan jól sikerült. Bár több dolgot is átírtak a mangához képest, de legalább azt jól csinálták, így bízom benne, hogy a továbbiakban is tartják majd ezt a színvonalat.
    Grafika, történet és zene is ötcsillagos nálam. Az első rész után másnap azonnal kiolvastam a mangát is és tűkön ülök, míg kijön egy új rész, mind a mangából, mind az animéből. Nem is tudom mikor kötött le legutóbb ennyire anime, talán a Code Geass volt az utolsó ilyen.

    • bocsi, megkérdezhetem, hogy hol olvastad a mangát? tudnád linkelni esetleg? mert nem találam jó minőségűt, ami tetszett volna. előre is köszi 🙂

      • Esetleg nézd meg mangafox.com-on, úgy rémlik, hogy ott jó minőségben van fent :). Feltéve, hogy online olvasós oldal is jó :).

    • Szerintem is teljesen igazad van ami meglepő,hogy nekemis az Code Geass volt az utolsó olyan anime ami ennyire lekötött.

Vélemény, hozzászólás?

