Kuroshitsuji 56&57. fejezet

Még mindig el vagyok havazva, de erről a két fejezetről muszáj megemlékeznem :D.
Most dupla adagot kaptunk, mivel előző hónapba Toboso Yana valamiért (ha jól emlékszem betegség miatt) nem tudta időben befejezni a fejezetet. Sebaj, megérte várni :).

Az elején nem nagyon voltam oda ezért a zombis sztoriért (bár Snake miatt azért mégis tetszett~), de ez kezd egyre jobb és elborultabb lenni :D. Akinek az elején Titanic érzete volt, annak már végképp az lesz:

Ó, Grell, hiányoztak a hülyeségeid :D.

De a legjobb az egészben… Lizzy! Mindig is sejtettem, hogy “titkol” valamit, hisz elnézve a családját, ő nagyon kilógott a sorból… de most kiderült, hogy mégsem. Remélem ezek után már nem fogok annyi posztot olvasni arról, hogy milyen idegesítő és hasznavehetetlen karakter, mert nem az… és azt is megérdemli, hogy Ciel felesége legyen :D.

Nem baj Lizzy, szerintem sokaknak jobban fog tetszeni a kickass éned :D.

Ami király, az király :D.

4 hozzászólás

  1. Tényleg jó fejezetek voltak, Grell belépői nagyok voltak. Mikor Seb meglátta az arc amit vágott, olyat még nem láttam rajta a sorozat során. 😀
    Lizzy amilyen közel került mostanában Cielhez, azt hittem ki lesz írva, nehogy Seb vagy Soma útjába kerüljön. 😛
    De igazából tetcik a dolog, csak kicsit erőltetett volt, hogy aranyosnak akar látszani(, ez a legkevesebb).

    Sose értettem, mit értenek egyesek haszna vehetetlen alatt, eddig is Lizzynek köszönhetően mutatott Ciel sok olyan érzelmet , ami sokat árnyalt a karakterén.

    • Pontosan. Lizzy karaktere Ciel miatt érdekes, mert ő talán az egyetlen, aki a múltjából megmaradt neki. Ezért is szeretem, amikor közös jeleneteik vannak :).

      Hasznavehetetlen alatt meg ők általában azt értik, hogy nem tud magára vigyázni, folyton meg kell védeni, sokat sír, stb… bár ezt általában azok szokták csinálni, akik Ciel&Seb-chan endingben reménykednek :D.

  2. Szerintem is nagyon jó volt ez mostani dupla fejezet. Lizi badass volt, Seb csurom vizes, Grell meg… önmaga. Ja és voltak zombipacik is! XD Snake meg tök cuki volt, ahogy aggódott Cielért. ^^

    Ez az arc most tényleg nagyon ütős lett, mondjuk tök komolytalan is egyben. 😀

    • Én Snake-et féltem :D. Nagyon megkedveltem a karakterét, de ugye Ciel titkol előle pár dolgot és ez biztos elő fog még jönni.

Vélemény, hozzászólás?

