Első ránézésre: Uta no Prince-sama, Ikoku Meiro no Croisée és Natsume Yuujinchou san

Uta no Prince-sama – Maji Love 1000%

A szezon reversed harem sorozata. Én általában nem vagyok oda ezekért, hamar megunom őket, mert pont hogy a lényegi szerelmi szál szokott nagyon lassan haladni. Ebbe is inkább a seiyuuk miatt néztem bele, de az első rész meglepő módon tetszett. Valószínű, hogy nem lesz nagy kedvencem, de talán annyira nem lesz unalmas, mint a Starry sky. Az animáció szép, a színek pedig érdekesek: egyszerre gyönyörűek és furák, főleg a főszereplő lány szeme (apropó, rég hallottam már Sawashiro Miyukit ilyen aranyos lányos szerepben :D). Egyelőre folytatom és remélem nem fog nagyon ellaposodni. Miyano Mamoru fanoknak ajánlom, ők biztos nagyon oda meg vissza lesznek, ha meghallják énekelni (én nem vagyok nagy rajongója, de tényleg egész jó volt az a szám, amit énekelt az első részben).

Ikoku Meiro no Croisée

XIX. század, Párizs – engem már itt megnyert magának a sorozat. Az első pár percben mutatták a várost és egyszerűen gyönyörűen van megrajzolva! Azután feltűntek a főszereplők is és azt kell mondanom, hogy Yune egyszerűen imádnivaló! Szóval ha valaki azért ódzkodna a sorozattól, mert azt hiszi, hogy ez csak egy újabb moe/loli anime, annak azt mondom, hogy ezt felejtse el. Egy rendkívül szerethető kis slice of life sztorinak ígérkezik egy japán kislányról, aki Franciaországba megy, hogy dolgozzon egy családi üzletben. Azoknak mindenképp ajánlom, akik szeretik az Ariához hasonló nyugis sorozatokat :).

Natsume Yuujinchou san

Nem is tudom, hogy erről érdemes-e írnom,  hisz nem nagy meglepetés, hogy már most imádom. A Natsume yuujinchou tényleg azon kevés sorozat közé tartozik, ami bármikor ki tud kapcsolni. Az is ritka, hogy valamit jobban szeretnék animében, mint mangában… félreértés ne essék, a mangát is imádom, de egyszerűen a színek, a hangok és a zenék annyi pluszt tudnak hozzáadni hangulatilag ehhez a sorozathoz, hogy sokkal jobban élvezem az animét. Egy 1 részes kis sztorival kezdtek, ami tökéletesen megfelelt ahhoz, hogy a sorozat megint magába szippantsa a nézőket… és ha belegondolok, hogy mik fognak még jönni! Már alig várom, hogy hallhassam Matobát Suwabe Junichi hangjával… ritkán van ilyen, de a manga olvasása közben mindig is őt képzeltem el hozzá és most az egyszer úgy tűnik egyezett a véleményem a készítőkével :D. Az egyetlen “bánatom”, hogy ezúttal nem szerettem bele első hallásra az openingbe és az endingbe, ám ettől függetlenül illenek a sorozathoz, de a második szezonét nem verik :). Nagyon jó volt újra látni Natsumét és Nyanko-senseit, a következő részben pedig már lesz Tanuma is… remélem nemsokára Taki is feltűnik :).

11 hozzászólás

  1. A Natsume első részét én is leszedtem RAW-ban, de csak belepörgettem, a rendes végignézéssel megvárom a feliratos verziót, mert ebből nem sokat értek a nulla japántudásommal. ^^’
    Az előzetes végignézted? Engem kicsit aggaszt, hogy nem tudom beazonosítani, melyik fejezetet dolgozza fel a kövi rész. Remélem nem kezdenek el fillerezni.

    Suwabe Junichi meg szerintem is tökéletes Matoba lesz. Csak jönne már! 😀

    • Natsumében eddig a fillerek is jók voltak, szóval én annyira nem tartok tőle :).

      • Most hogy mondod, már el is felejtettem, hogy az előző két szezonban is volt néhány filler rész. ^^’
        Mondjuk ettől függetlenül nem értem, hogy mi szükség van rá, amikor van bőségesen feldolgozandó magna, hacsak…. nem tervezik tényleg kétszezonosra a sorozatot. 😀

  2. Na igen, ez lett volna a másik tippem a korai fillerre :D… remélem bejön, az eddigi két évadnak végül is volt akkora sikere, hogy be merjék vállalni két szezonosra :).

    • És mi lett volna az első tipped? ^^

      • Őszintén szólva már nem emlékszem, mert azóta beleéltem magam abba, hogy talán azért, mert két szezonra tervezik :’D. Talán csak húzni szeretnék egy kicsit az időt a komolyabb részek előtt :D.

    • Lehet, hogy jobb is így, mintha egyből Matobával nyitnának, az egy kicsit hirtelen és erős váltás lett volna azoknak, akik kedves szívetmelengető sztorikat vártak. Így fokozatosan lehet behozni a komolyabb történeteket. ^^

      Mondjuk az egy kicsit aggaszt, hogy az OP-ben se Natori, se Matoba sem szerepel. Lehet, hogy tényleg kétszezonos lesz a sorozat, és ők csak a második felében fognak feltűnni? Ezt Matobával még meg tudnák csinálni, de Natori túl sok mangafejezetben szerepel ehhez. Ejj, nem kombinálok tovább…

      • Lehet, hogy az OP-nak nincs olyan nagy jelentősége. Többnyire visszajátszások vannak benne, a végén meg Natori annyira nem illene Natsume iskolás barátai közé :D.

  3. Húú, még javában úgy érzem, mintha tartana a tavaszi szezonos áradat, erre máris itt van az új felhozatal. 🙂 Az utolsó kettőbe én is mindenképp terveztem belenézni, és Te is csak meghoztad a kedvem. 🙂
    Viszont az Uta no Prince-sama… hááát, majd meglátom. Próba szerencse, egy teszt részbe nem halok bele. 🙂

  4. Direkt nem olvastam el a posztod, mielőtt megírtam volna a sajátom, és most így utána olvasva, rengeteg egyezés van. XDDD Mindennel egyet értek a fentebb írottakból. ^^

  5. A Natsume Yuujinchou san-t már nagyon meg kellene néznem. Mindenki csak jókat ír róla. 🙂 Én még csak a Blood C-t és az Usagi Drop-ot lestem meg. Az Ikoku Meiro no Croisée-t már letöltöttem, belelestem tényleg lenyűgöző a táj, város és azok a nagy szemek, már ezért érdemes lesz nézni 🙂

Vélemény, hozzászólás?

