Első ránézésre: Nurarihyon no mago 2, Blood – C, Mawaru Penguindrum és Usagi drop

Nurarihyon no mago: Sennen Makyou

Nem voltam túl jó véleménnyel az első szezonról, mert amilyen jól indult, annyira lett lapos és unalmas a végére. Eredetileg nem is terveztem a második sorozatát, de annyi helyen írták, hogy milyen jót tett neki a rendezőváltás, hogy úgy gondoltam egy esélyt mindenképp megérdemel… és az első rész alapján eddig nem bánom. Ez a rész talán jobban tetszett, mint az első sorozatból bármelyik. Remélem továbbra is sikerül jól folytatniuk.

Blood – C

A Blood+- és a Blood: The last vampire-ért se voltam oda soha, szóval ez megint egy olyan franchise, ami nem hozott volna lázba, ha a CLAMP-nak nincs köze hozzá. Az ő munkáikat többnyire szeretem, ezért ennek is adtam egy esélyt. Az első rész nem volt semmi extra, Saya alapvetően kis aranyos karaktere elég nagy kontrasztban áll a kickass énjével. Az akciójelenet viszont nagyon tetszett és remélem sikerül kikerekíteniük valami lényegesen érdekesebb sztorit, mint amilyen a Blood+ volt.

Mawaru Penguindrum

Natsume mellett talán ezt vártam még a legjobban, pont azért mert a teaserek alapján nem tudtam hova tenni ezt a sorozatot. A pingvineket viszont imádom, szóval már csak miattuk is bele kellett néznem :D. A rész első fele alapján azt hinné az ember, hogy valami drámai sorozat szemtanúja lesz, amikor a második felében jönnek a kicsit WTF dolgok… továbbra sem tudom hova tenni ezt a sorozatot, de az első rész mégis tetszett és úgy érzem, hogy ebből még valami érdekes kerekedhet ki.

Usagi drop

Azt hittem, hogy ez a sorozat lesz a szezon “awww, de édes” animéje és bár tényleg az, azért az Ikoku meiro no Croisée viszi még mindig ilyen téren a pálmát. Félreértés ne essék, mert ez is nagyon jó kis sorozatnak tűnik és mivel csak 11 részes lesz, így a mangát nem fogják végig feldolgozni (aminek csak azért örülök egy picit, mert annak a végéről hallottam már elég sok hideget és meleget is).

A No.6 is már itt csücsül a gépen, de arról szerintem már csak a Dantalian no Shokával együtt fogok írni :).

4 hozzászólás

  1. NuraMago 2-re sokan mondják, hogy jobb, mint az egy, én inkább azt mondom, várjuk ki a végét. :3 Ha ~13 részen át folyamatosan pozitív véleményekkel bombázzá(to)k, akkor lehet adok neki egy esélyt, de egyébként inkább kerülném, ha lehet.

    Nyufi Drop és a Pingvinek nálam is tervben vannak, Blood-C viszont do not want. A borzadály Blődmeg után valahol 0 és mínusz kétezer között lehetnének az elvárásaim, ha egyáltalán belevágnék, szal… jah. 😀

    • Én is csak a CLAMP miatt bízom abban, hogy ez talán jobb lesz, mint a Bládmeg :D. Az első rész alapján nem nagy szám, de azért adok még neki pár részt esélyt, hátha…

  2. A NuraMago2 eddig tényleg veri az első szezont, már csak azért is, mert a manga azon fejezetével nyitott, amivel már az elsőnek is kellett volna. Remélem később is tudják tartani majd ezt a szintet.

    Az Usagi Drop szerintem is nagyon aranyosan indult. A manga meg amennyire én tudom olyan véget ért, hogy azt jobb, ha nem is dolgozzák fel.

  3. A Nura 2 két rész alapján jól indít, remélem így is marad. Az első szezont is végignéztem, de voltak benne laposabb részek, így nem bánnám, ha ez jobban sikeredne. 🙂
    A Blood-C től eddig nem vagyok elájulva, de még adok neki pár részt, hátha beindul valami.
    Az Usagi eddig halálosan aranyos, Croisee mellett a második cukiság a szezonban. 🙂 A Mawaru-ba meg bevallom csak azután kezdtem bele, hogy több helyen is olvastam, mennyire jó, pedig alapból meg sem akadt rajta a szemem. Két rész alapján nem csalódtam, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

